لوازم جانبی دستگاه رطوبت ساز

چکیده محتوای این صفحه

برای بهبود عملکرد سایت امتیاز دهید...

لوازم جانبی دستگاه رطوبت ساز ، لوازمی برای استفاده راحت تر از دستگاه رطوبت ساز می باشد؛ لوازم جانبی دستگاه رطوبت ساز، علاوه بر اینکه بر امکانات دستگاه می افزاید، در استفاده بهینه از آن به ما کمک می کند.

دستگاه رطوبت ساز وسیله ای برای تولید رطوبت سرد، برای حفظ رطوبت مناسب در فضاهای داخلی است. این دستگاه کاربرد گسترده ای در صنعت دارد و برای مصارف مختلفی در زمینه هایی مانند صنایع غذایی، کشاورزی، گلخانه و صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. اما برای بهینه کردن عملکرد و کارایی دستگاه رطوبت ساز، استفاده از لوازم جانبی مناسب ضروری است. لوازم جانبی دستگاه رطوبت ساز شامل شیر آب، پیزو، لوازم تعمیر و نگهداری و همچنین دستگاه تصفیه آب می باشد. در ادامه به بررسی هر یک به طور جداگانه پرداخته خواهد شد.

مشاهده محصولات

فواید استفاده از لوازم جانبی دستگاه رطوبت ساز

استفاده از لوازم جانبی دستگاه رطوبت ساز، به طور کلی می تواند فوایدی مانند بهبود عملکرد، استفاده اسان، افزایش طول عمر دستگاه را به همراه داشته باشد. در ادامه به بررسی جزییاتی در خصوص فواید استفاده از لوازم جانبی دستگاه رطوبت ساز خواهیم پرداخت.

جلوگیری از کاهش میزان تولید رطوبت

استفاده مداوم و طولانی مدت از دستگاه، قدیمی شدن آن در صورت استفاده نادرست می تواند باعث کاهش میزان رطوبت تولیدی در دستگاه شود. استفاده از لوازم جانبی دستگاه رطوبت ساز، مانند دستگاه تصفیه آب، با کمک به حفظ سلامت دستگاه می تواند به جلوگیری از کاهش میزان تولید رطوبت، در طی زمان منجر شود.

رطوبت سالم و تمیز

در صورت استفاده از لوازم جانبی دستگاه رطوبت ساز، می توان دستگاه را برای مقاصدی مانند پاکسازی و ضدعفونی نیز استفاده کرد. همچنین در صورت استفاده از لوازم جانبی مناسب، دستگاه رطوبت ساز قادر به تولید رطوبت سالم و تمیز برای محیط است؛ اهمیت این موضوع برای برخی صنایع مانند پرورش قارچ یا استفاده در منزل (تنفس هوای سالم) بیشتر است.

افزایش عمر دستگاه

استفاده ناصحیح از دستگاه رطوبت ساز در طولانی مدت می تواند، سبب اسیب هایی مانند رسوب گرفتگی در آن شود؛ استفاده از لوازم جانبی دستگاه رطوبت سازمی تواند با بهبود کارکرد صحیح دستگاه، به افزایش عمر آن نیز کمک کند و همچنین هزینه های مربوط به تعویض و تعمیر را کاهش دهد.

کاهش هزینه های انرژی

لوازم جانبی دستگاه رطوبت ساز می تواند باعث کاهش هزینه شود؛ برای مثال استفاده از دستگاه رطوبت سنج می تواند زمان روشن  و خاموش ماندن دستگاه را تنظیم نموده و به شما بگوید که چه زمانی نیاز به روشن گذاشتن دستگاه دارید یا چه زمانی دیگر به رطوبت نیاز نیست. در نتیجه می تواند در کاهش هزینه های انرژی موثر باشد.

استفاده آسان

هر چقدر دستگاه با امکانات بیشتری داشته باشیم، استفاده اسانی نیز خواهیم داشت؛ امکانات دستگاه مانند تایمر می تواند افزایش راحتی کاربر در استفاده از آن کمک کند.

لوازم جانبی دستگاه رطوبت ساز

در ادامه به برخی از لوازم جانبی به بهبود عملکرد و کارایی دستگاه کمک می کند، اشاره خواهد شد:

شیر آب

با کمک شیر آب می توان مخزن دستگاه را در طی زمان کمتری پر از اب کرد؛ همچنین شیر آب در افزایش راحتی استفاده از دستگاه بسیار موثر است. برای اتصال شیر آب به دستگاه رطوبت ساز، شیر آب را با استفاده از لوله و اتصالات مناسب به ورودی آب دستگاه متصل کنید. سپس شیر آب را باز کرده و مطمئن شوید که هیچ نشتی و یا ناهمواری در اتصالات وجود ندارد. سپس دستگاه را روشن کنید و از اتصال صحیح شیر آب مطمئن شوید. در نهایت، مطمئن شوید که آب به درستی به دستگاه رطوبت ساز تامین شده است و دستگاه به درستی کار می‌کند.

شیر آب

دستگاه تصفیه آب

یکی از مهم ترین تجهیزات و لوازم جانبی دستگاه رطوبت ساز، دستگاه تصفیه آب است. این دستگاه با تصفیه و تزریق آب سالم به دستگاه می تواند یکی از راه های نگهداری صحیح از رطوبت ساز باشد؛ زیرا آب تصفیه شده یکی از شرایط نگهداری از دستگاه رطوبت ساز است. با کمک دستگاه تصفیه آب می توانید مدت های مزید از دستگاه رطوبت ساز خود، بدون نیاز به تعمیر و ایجاد خرابی استفاده نمایید.

دستگاه تصفیه آب

تجهیزات تهویه

تهویه مناسب درمحیط می تواند به جلوگیری از تجمع رطوبت کمک کند. علاوه بر این سیستم های تهویه و سرمایش مانند کولر، می توانند در انتشار یکنواخت بخار و رطوبت در محیط موثر باشد.

در هنگام نصب دستگاه باید به مکان قرارگیری دستگاه رطوبت ساز و سیستم تهویه توجه شود؛ باد کولر و بخار رطوبت ساز باید در یک راستا در حرکت باشند (نباید در جهت مخالف یکدیگر در حرکت باشند).

تجهیزات تهویه

لوازم تعمیر و نگهداری

پیزو یکی از لوازم اصلی در ساخت دستگاه به شمار می رود، اما در صورت بروز مشکل برای این قطعه می توان با خرید پیزو دوباره دستگاه را تعمیر نمود.

از انجایی که دستگاه رطوبت ساز، وسیله ای تخصصی و پیچیده می باشد، در صورت ایجاد خرابی در دستگاه بهتر است برای تعمیرات با کارخانه سازنده تماس حاصل نمایید؛ اما به طور کلی داشتن کیت لوازم تعمیر مانند پیچ گوشتی و… می تواند برای مواقع ضروری مناسب باشد.

از لوازم نگهداری دستگاه رطوبت ساز نیز می توان، به مواد شستشوی دستگاه مانند جوهر نمک، قلموی نرم و دستمال تمیز اشاره نمود.

لوازم تعمیر و نگهداری

دستگاه رطوبت سنج

دستگاه رطوبت سنج به عنوان یکی از کاربردی ترین لوازم جانبی دستگاه رطوبت ساز به شمار می رود. این وسیله در اندازه گیری و تنظیم رطوبت محیط استفاده می شود. این مسئله که بتوانید رطوبت محیط را اندازه گیری و تنظیم نمایید از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا در صنایع مختلف برای مصارف مختلف نیاز به میزان معینی از رطوبت وجود دارد؛ رطوبت کم یا زیاد می توانند به کاهش بهره وری منجر شوند و اسیب هایی را به همراه داشته باشند. رطوبت سنج می تواند با اندازه گیری میزان رطوبت، به بهبود کیفیت هوا و محصولات، کاهش هزینه های انرژی کمک کند.

دستگاه رطوبت سنج

دفترچه راهنما

اخرین مورد از لوازم جانبی  دستگاه رطوبت ساز دفترچه راهنما می باشد. دفترچه راهنما توسط شرکت سازنده به شما ارائه خواهد شد و شامل اطلاعاتی مانند معرفی شرکت و دستگاه ها، روش شستشو و نگهداری صحیح و شرایط گارانتی می شود.

دفترچه راهنما

در این مقاله از مه اوران به معرفی و بررسی لوازم جانبی دستگاه رطوبت ساز پرداختیم؛ همچنین فواید استفاده از انها نیز ذکر شد.

شما می توانید برای خرید دستگاه رطوبت ساز، خرید دستگاه رطوبت سنج، خرید پیزو از کارشناسان ما در مه اوران کمک بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت و خرید رطوبت ساز می توانید با کارشناس از طریق شماره 02191035178 تماس حاصل نمایید.

بهترین دستگاه ها را از ما بخواهید

مه آوران اولین و بزرگترین تولید کننده دستگاه رطوبت ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

You cannot copy content of this page

فرم درخواست مشاوره

برای در خواست مشاوره لطفا فرم زیر را پر کنید.