بهترین دستگاه رطوبت ساز برای انسکتاریم

چکیده محتوای این صفحه

برای بهبود عملکرد سایت امتیاز دهید...

ما در این مقاله قصد داریم درباره تولید حشرات مفید یا انسکتاریم و بهترین دستگاه رطوبت ساز برای انسکتاریم در کشاورزی صحبت کنیم. شاید باورش سخت باشد اما حشراتی که خیی وقت ها از انها فراری هستیم و حتی ممکن است از انها بترسیم می توانند برای کنترل افت در کشاورزی کمک شایانی برای ما باشند و از انجایی که این روش یک روش طبیعی است و با جایگزین شدن بجای روش های شیمیایی، بسیار برای طبیعت مفید است.

تماس بگیرید

چرا تولید حشرات مفید یا انسکتاریم مهم است؟

تولید حشرات مفید برای کشاورزی یک فعالیت مهم و موثر در حفظ تعادل اکوسیستم و افزایش عملکرد محصولات کشاورزی است. در این روش استفاده از حشرات مفید مانند زنبورها، کفشدوزک‌ها و مورچه‌ها در صنعت کشاورزی باعث از بین بردن آفات مخرب مانند کرم‌ها، شته‌ها و سوسک‌ها می شود و به کنترل آنها کمک می‌کنند و در نتیجه از استفاده از سموم شیمیایی کاسته و به حفظ محیط زیست کمک می‌کنند. از فواید استفاده از حشرات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مبارزه با آفات: اولین و مهم ترین مسئله در تولید حشرات مفید یا انسکتاریم، مبارزه با افات است. در این روش به جای استفاده از مواد شیمیایی از حشرات برای از بین بردن افات استفاده می شود. حشراتی مانند زنبور و کفشدوزک بهترین گزینه ها برای این منظور می باشند؛ برای پرورش این حشرات باید محیطی با دما و رطوبت مناسب ایجاد نمایید( تامین و کنترل رطوبت با استفاده از بهترین دستگاه رطوبت ساز برای انسکتاریم امکان پذیر است)

حفظ تعادل در بیوسیستم‌ها: تولید حشرات مفید یا انسکتاریم برای حفظ تعادل در بیوسیستم‌ها بسیار اهمیت دارد. این حشرات به عنوان آفت کنترل‌کننده، تغذیه‌کننده دیگر حیوانات و گیاهان و تجزیه‌کننده مواد آلی در خاک عمل می‌کنند.

افزایش رشد گیاهان: از طرفی، حشرات مفید به عنوان زنبورها، کفشدوزک‌ها و … به تلقیح گیاهان کمک می‌کنند و باعث رشد بیشتر محصولات کشاورزی می شوند. لذا استفاده از حشرات در مزارع و گلخانه ها علاوه بر اینکه روشی طبیعی برای مبارزه با افات است می تواند سبب افزایش محصولات شما و سوددهی بیشتر شود.

کاهش استفاده از سموم شیمیایی: به طور کلی استفاده از این روش(انسکتاریم) سبب کاهش استفاده از سموم شیمیایی در کشاورزی می شود که عدم اسیب رسانی به اکوسیستم را نیز در پی دارد. عدم اسیب رسانی به اکوسیستم سبب حفظ گونه های زنده در طبیعت می شود.

با توجه به اهمیت حشرات مفید در کشاورزی، تولید این حشرات به عنوان فعالیت حرفه‌ای و شغل می‌تواند منبع درآمدزایی مناسبی برای کشاورزان و کسانی که به این حوزه علاقه‌مند هستند، فراهم کند. برای تولید حشرات مفید، نیاز است که دانش و تخصص لازم را در زمینه زیست‌شناسی حشرات و روش‌های تولید آنها داشته باشید. همچنین برای موفقیت در این حوزه، نیاز است که بازاریابی مناسب و انتخاب محصولات مناسب را در نظر داشته باشید.

چرا تولید حشرات مفید یا انسکتاریم مهم است؟

مشاهده محصولات

مفاهیم مهم در تولید حشرات مفید برای کشاورزی یا انسکتاریم

قبل از انتخاب بهترین دستگاه رطوبت ساز برای انسکتاریم بهتر است بدانیم که چه عواملی در تولید حشرات مفید یا انسکتاریم اهمیت دارند؟

تولید حشرات مفید برای کشاورزان یا انسکتاریم فرایندی پیچیده و نیاز به تخصص بالا دارد. حشرات باید در محیطی با دما و رطوبت کنترل شده رشد پیدا کنند؛ همچنین از مهم ترین نکات در پرورش حشرات مفید مانند زنبور و کفشدوزک، تغذیه مناسب است؛ لذا به در کنار کنترل دما و رطوبت محیط به تغذیه مناسب حشرات نیز نظارت کامل داشته باشید تا بهترین نتایج را به دست اورید.

پس از کنترل دما و رطوبت و تغذیه مناسب حشرات را به زمین ها و مزارع منتقل نمایید و برای کسب بهترین نتایج بر انها نظارت داشته باشید. این حشرات جایگزینی برای فرایند شیمیایی سمپاشی در کشاورزی به شمار می روند.

تولید حشرات مفید یا انسکتاریم ن تنها برای کشاورزان و محصولاتشان مفید است بلکه کمک شایانی به اکو سیستم می کند و جلوی اسیب به محیط زیست را می گیرد.

بهترین حشرات برای کشاورزان کدام ها هستند؟

در مقاله بهترین دستگاه رطوبت ساز برای انسکتاریم می خواهیم بدانیم که کدام گونه از حشرات برای کشاورزان در افات زدایی مفید واقع خواهد شد؛ به موارد زیر توجه نمایید:

زنبور: زنبورها همانطور که می دانید با گرده افشانی که می کنند سبب بار دادن میوه های درختان می شوند. اما برخی گونه های زنبورها هستد که در عین بی خطر بودن از دیگر حشرات مضر تغذیه می کنند و برای کشاورزان بسیار مفید هستند.

کفشدوزک: غذای کفشدوزک ها در واقع شته و شپش است. با این اوصاف این حشره می تواند برای کشاورزان بسیار مفید باشد. دو نوع کفشدوزک مفید برای از بین بردن افات می توان به Novius cardinalis و Cryptolaemus montrozieri می توان اشاره کرد. این کفشدوزک ها هردو به از بین رفتن انواع شپشک کمک می کنند و پرورش انها نیاز به تخصص و مهارت کافی دارد.

عنکبوت: عنکبوت ها که به طور قطع نمی توان گفت حشره هستند، می توانند تمام حشرات مضر اطرافشان از جمله شته، بید، شپش، مگس و… را شکار و بخورند. البته از انجایی که این موجود بیشتر در مکان هایی که گرد و غبار باشد حضور دارد  لذا نمی تواند در کشاورزی به اندازه زنبور و کفشدوزک به شما کمک کند. به همین دلیل بهترین گزینه ها انواع زنبور و کفشدوزک ها هستند.

بهترین حشرات برای کشاورزان کدام ها هستند؟

تاثیر رطوبت در تولید حشرات مفید یا انسکتاریم چیست؟

رطوبت یکی از عوامل مهم در تولید حشرات مفید یا انسکتاریم است. برای بسیاری از این حشرات، محیط با رطوبت مناسب برای تکثیر و رشد ضروری است. این حشرات به رطوبت برای تغذیه، تکثیر و حفاظت از خود در برابر محیط  نیاز دارند.

به عنوان مثال، برای بسیاری از کفشدوزک‌ها و سایر حشرات مفید، رطوبت محیط می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی بر روی تولید و عملکرد آن‌ها داشته باشد.

بنابراین، حفظ رطوبت مناسب در محیط  پرورش حشرات مفید و انسکتاریم می‌تواند به بهبود تولید و عملکرد آن‌ها کمک کند. از سوی دیگر، رطوبت بیش از حد نیز می‌تواند باعث رشد قارچ‌ها و بیماری‌هایی شود که ممکن است به حشرات آسیب برساند و تولید آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهد.

شما با استفاده از بهترین دستگاه رطوبت ساز برای انسکتاریم می توانید رطوبت را در محیط افزایش داده و خشکی محیط را از بین ببرید؛ همچنین با استفاده از یک دستگاه رطوبت سنج میزان رطوبت را در محیط کنترل نمایید.

به همین دلیل شما باید تخصص، دانش و مهارت لازم را قبل از ورود به این صعنت کسب کرده، با افراد متخصص در این زمینه مراوده داشته باشید و سپس در این زمینه ورود نمایید تا با ضرر مالی مواجه نشوید و بتوانید به سود برسید.

این شغل هم به صورت خانگی و هم در مکان های بزرگ و وسیع قابل راه اندازی است و این موضوع بستگی به سرمایه اولیه شما دارد؛ اما پیشنهاد مه اوران به شما در اغاز، راه اندازی کار به صورت خانگی می باشد.

بهترین دستگاه رطوبت ساز برای انسکتاریم

برای انتخاب بهترین دستگاه رطوبت ساز برای انسکتاریم اولین و مهم ترین مسئله همواره متراژ محیط مورد نظر است. مه اوران برای هر متراژی دستگاه خاصی را تولید می کند. برای مثال برای محیط های بسیار کوچک به متراژ 30 مترمکعب می توان کوچک ترین دستگاه رطوبت ساز التراسونیک یعنی دستگاه رطوبت ساز التراسونیک مه اوران 400 را استفاده نمود.

اما همانطور که گفته شد مه اوران برای هر متراژی دستگاهی را تولید می کند؛ در صورتی که متراژ محیط بسیار وسیع باشد، برای مثال حدود 1000 متر مکعب، می توان از دستگاه رطوبت ساز التراسونیک مه اوران 8300 استفاده نمود.

در جدول زیر انواع دستگاه های رطوبت ساز مه اوران و متراژ انها اورده شده است:

دستگاه رطوبت ساز التراسونیک مه اوران 400 30 مترمکعب
دستگاه رطوبت ساز التراسونیک مه اوران 600 60 مترمکعب
دستگاه رطوبت ساز التراسونیک مه اوران 1200 100 مترمکعب
دستگاه رطوبت ساز التراسونیک مه اوران 4800 200 مترمکعب
دستگاه رطوبت ساز التراسونیک مه اوران 5400 300 مترمکعب
دستگاه رطوبت ساز التراسونیک مه اوران 6600 500 مترمکعب
دستگاه رطوبت ساز التراسونیک مه اوران 8300 1000 مترمکعب

 

شما می توانید بهترین دستگاه رطوبت ساز برای انسکتاریم را با توجه به متراژ مورد نظر تهیه نمایید. اما بهترین دستگاه رطوبت ساز از نظر مه اوران کدام مورد است؟

بهترین دستگاه رطوبت ساز برای انسکتاریم از نظر مه اوران

طبق امار مه اوران بهترین دستگاه رطوبت ساز برای انسکتاریم دو دستگاه 400 و 8300 هستند؛ دستگاه رطوبت ساز 400 برای محیط های کوچک و دستگاه رطوبت ساز 8300 برای محیط های بسیار بزرگ.

مشخصات فنی دستگاه رطوبت ساز التراسونیک مه اوران 400

  • یک خروجی رطوبت
  • امکان اتصال به اب شهری
  • امکان استفاده با هر نوع اب
  • تایمر انالوگ
  • ولوم برای تنظیم رطوبت
  • قابلیت اتصال به رطوبت سنج و کنترل رطوبت
  • سیستم قطع خودکار فراصوت توسط سنسورهای التراسونیک
  • کنترل سطح اب توسط سنسورهای التراسونیک
  • مناسب برای 30 مترمکعب

مشخصات فنی دستگاه رطوبت ساز التراسونیک مه اوران 8300

  • سه خروجی رطوبت
  • امکان اتصال به اب شهری
  • امکان استفاده با هر نوع اب
  • تایمر دیجیتالی قابل برنامه ریزی
  • قابلیت اتصال به رطوبت سنج و کنترل رطوبت
  • سیستم قطع خودکار فراصوت توسط سنسورهای التراسونیک
  • کنترل سطح اب توسط سنسورهای التراسونیک
  • مناسب برای 1000 مترمکعب

در این مقاله از مه اوران درباره تولید حشرات مفید یا انسکتاریم در کشاورزی صحبت کردیم، به مفهوم ان پرداختیم؛ به فواید این روش از افت زدایی در کشاورزی اشاره کردیم. همچنین بهترین دستگاه رطوبت ساز برای انسکتاریم را نیز به شما معرفی کردیم. برای دریافت مشاوره های بیشتراز طریق شماره 0219105178 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بهترین دستگاه ها را از ما بخواهید

مه آوران اولین و بزرگترین تولید کننده دستگاه رطوبت ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

You cannot copy content of this page

فرم درخواست مشاوره

برای در خواست مشاوره لطفا فرم زیر را پر کنید.