بهترین دستگاه رطوبت ساز برای سردخانه گوشت و ماهی

چکیده محتوای این صفحه

برای بهبود عملکرد سایت امتیاز دهید...

بهترین دستگاه رطوبت ساز برای سردخانه گوشت و ماهی چیست؟ کارایی این دستگاه برای سردخانه ها چیست و چه فایده ای دارد؟ چگونه می توانم این دستگاه را تهیه و خریداری کنم؟ مه اوران راهنمایی های لازم را در خصوص این مسائل به شما ارائه می دهد و همچنین بهترین گزینه را به شما معرفی خواهد کرد. با ما همراه باشید.

تماس بگیرید

درباره مه اوران

شرکت تولیدی مه اوران، اولین و بزرگ‌ترین کارخانه تولیدکننده رطوبت ساز در ایران، نامی آشنا و معتبر در این صنعت میباشد. با پشتوانه تجربه 27 ساله و خط تولید وسیع و حرفه ای، جهت ارائه خدمات بهتر و تعدیل قیمت‌های مازاد درحال بهره برداری می باشد.

دستگاه رطوبت ساز چیست و چه فایده در سردخانه گوشت برای ما دارد؟

دستگاه های رطوبت ساز را می‌توان از جمله دستگاه ها و فاکتورهای کلیدی مورد استفاده در صنایع مختلف از جمله سردخانه های گوشت و ماهی دانست. این گونه دستگاه ها با حفظ و همچنین افزایش رطوبت درون محیط  و محل نگهداری گوشت و ماهی ، نقش اساسی در حفظ سلامت محصولات شما و افزایش بهره وری ایفا می نمایند.

تاثیرات مثبت رطوبت ساز در سردخانه:

حفظ وزن گوشت؛ اگر شما صاحب یک سردخانه گوشت باشید احتمالا با پدیده خشکی گوشت و از دست دادن وزن گوشت اشنایی دارید. پدیده ای که سبب وارد شدن خسارت غیر قابل جبرانی می شود.

خشکی گوشت عبارت است از از دست دادن وزن در لایه های داخلی و شکمی گوشت؛ هنگامی که رطوبت لازم در محیط وجود نداشته باشد، پس از مدتی که گوشت رطوبت هوا را جذب خود کرده و دیگر چیزی باقی نماند، گوشت شروع به از دست دادن آب درون خود و خشک شدن در لایه های شکمی می کند که سبب از دست رفتن وزن آن می شود. این پدیده هنگامی رخ می دهد که گوشت را در محیطی خشک نگهداری کنیم.

اما میزان رطوبت مناسب برای سردخانه گوشت و ماهی چقدر است؟ رطوبت مناسب برای نگهداری از گوشت 80 الی 90 درصد می باشد؛ گوشت می تواند وزن خود را در این میزان رطوبت کاملا حفظ کرده و انعطاف پذیری گوشت را افزایش می دهد؛ همچنین از بروز ضرر و زیان های آتی جلوگیری می شود.

یک دستگاه رطوبت ساز مناسب و با کیفیت می تواند با تامین رطوبت مورد نیاز محیط، از خشک شدن و کاهش وزن گوشت جلوگیری کرده و به شما در افزایش بهره وری و سوددهی کمک بزرگی باشد.

ماندگاری بیشتر؛ رطوبت تولید شده توسط دستگاه های رطوبت ساز مه اوران سرد می باشد و میکروب ها برای رشد نیاز به بستری گرم و مرطوب دارند؛ در نتیجه در صورت کنترل دما و رطوبت در محیط علاوه بر حفظ وزن گوشت  می توانید از رشد میکروب ها و باکتری ها نیز جلوگیری نمایید. رطوبت سرد در سردخانه های نگهداری گوشت، مانع از رشد میکروب‌ها و عوامل فاسدکننده در سطح گوشت می‌شود.

لازم به ذکر است که برای کنترل رطوبت می توانید از دستگاه رطوبت سنج استفاده نمایید. تمامی دستگاه های رطوبت ساز مه اوران دارای قابلیت اتصال کنترل رطوبت دیجیتالی را دارند و شما با تهیه یک دستگاه رطوبت سنج که عملکرد بسیار اسانی نیز دارد می توانید رطوبت را کنترل نمایید.

مصرف انرژی پایین؛ لازم به ذکر است بدانید که این دستگاه مصرف انرژی پایین، حدود 6 برابر کمتر از رطوبت سازهای موجود دارد.

صرفه جویی در هزینه؛ صرفه جویی در هزینه های نگهداری گوشت و تجهیزات رطوبت ساز و حتی نیروی انسانی، به نسبت اجرای سنتی این سیستم از ویژگی های مثبت این دستگاه ها می باشد.

بهترین دستگاه رطوبت ساز برای سردخانه گوشت و ماهی در مه اوران

 

مشاهده محصولات

فرایند کلی تولید رطوبت توسط دستگاه رطوبت ساز التراسونیک

فرایند دستگاه رطوبت ساز التراسونیک، تبدیل آب به ذرات بسیار کوچک در حدود ۲ الی ۳ میکرون توسط امواج فراصوت با کم ترین مصرف آب و انرژی، تامین رطوبت محیط بدون خیس کردن و به صورت معلق و ماندگار در محیط بر روی محصولات شماست.

بهترین دستگاه رطوبت ساز برای سردخانه گوشت و ماهی در مه اوران

بهترین دستگاه رطوبت ساز برای سردخانه گوشت و ماهی دستگاهی است که علاوه بر تامین رطوبت در محیط بتواند به حفط وزن گوشت کمک کند. دستگاهی با قدرت بالا و استهلاک پایین؛ از بهترین دستگاه رطوبت ساز برای سردخانه گوشت و ماهی

می توان دستگاه رطوبت ساز 8700 را نام برد.

اکثر مشتریان مه اوران مانند بسیم گوشت، دام پاک، پوریای شرق، مهیا پروتئین و… سردخانه های بزرگ و وسیعی هستند که برای تامین رطوبت محیطشان نیاز به دستگاه قدرتمندی مانند 8700 هستند.

مشخصات فنی رطوبت ساز التراسونیک 8700

رطوبت ساز صنعتی التراسونیک مه اوران 8700 با ابعاد 50*65*100 بزرگترین و قدرتمند ترین دستگاه رطوبت ساز تولید شده در جهان می باشد.

دارای سه خروجی 16 سانتی متری لوله پولیکا برای انتقال رطوبت به بیرون از دستگاه می باشد.

رطوبت ساز مدل 8700 می تواند در شرایط ویژه محیطی به متراژ 1000 مترمکعب را طی یک ساعت حدود 95 درصد تامین رطوبت انجام دهد.

این دستگاه با توجه به ابعادی که دارد، دارای مخزن بزرگ و مصرف آبی حدود 28 لیتر دارد. همچنین دارای قابلیت تخلیه آب مخزن می باشد. بدین منظور درپوشی کنار دستگاه تعبیه شده است که با استفاده از آن می توان هنگام شستشوی دستگاه یا به طور کلی برای تخلیه آب مخزن از آن استفاده کرد؛ کافی است درپوش را باز کنید تا آب مخزن به راحتی خالی شود و دیگر نیازی به تخلیه آب به صورت دستی نمی باشد.

بهترین دستگاه رطوبت ساز برای سردخانه گوشت و ماهی یعنی دستگاه 8700 دارای تایمر دیجیتالی قابل برنامه ریزی دو زمانه نیز می باشد. برای تنظیم زمان روشن بودن و خاموش شدن دستگاه به ترتیب زیر عمل کنید:

  1. دکمه منو (menu) را فشار دهید تا وارد صفحه یک شوید (p1).
  2. سپس دکمه استارت (start) را فشار دهید و با استفاده از دکمه های بالا و پایین (up & down) زمان مورد نظر برای روشن بودن دستگاه را تنظیم کنید.
  3. پس از آن، دکمه استارت (start) را دوباره فشار دهید تا به صفحه دوم (p2) منتقل شوید. سپس دوباره دکمه استارت (start) را فشار داده و با دکمه های بالا و پایین (up & down) زمان مورد نظر برای خاموش شدن دستگاه را تنظیم کنید.
  4. در نهایت، دکمه استارت (start) را دوباره فشار دهید تا تایمر همراه با چشمک زدن سیگنال سفید فعال شود و تنظیمات شما اعمال شود.

دستگاه دارای قابلیت اتصال به آب شهری و لوله کشی را نیز دارد و نیازی به پر کردن دستگاه به صورت دستی نمی باشد.

درباره آب مورد استفاده دستگاه نیز باید بدانید که می توانید از هرگونه آبی اعم از آب مقطر، آب تصفیه شده، آب چاه استفاده نمایید. اما پیشنهاد مه اوران به شما استفاده از آب تصفیه شده است، زیرا آب چاه و… می تواند در طولانی مدت به دستگاه آسیب برساند و نیاز به شستشوی بیشتری نیز دارد (تقریبا هر روز).

دستگاه دارای سیستم قطع خودکار توسط سنسورهای التراسونیک برای مواقعی مانند کمبود آب می باشد. همچنین وظیفه کنترل سطح آب نیز به عهده سنسورهای فراصوت دستگاه می باشد.

رطوبت ساز التراسونیک 8300

دستگاه های رطوبت ساز 2400 و 4900

برای مواقعی که متراژ سردخانه پایین بوده یا دستگاه را برای فروشگاه و قسمت نگهداری ماهی و میگو تهیه می نمایید، می توانید از دستگاه های رطوبت ساز صنعتی التراسونیک مه اوران 2400 و 4800 استفاده نمایید. مشخصات و ویژگی های این دستگاه ها به صورت مجزا در جداول زیر اورده شده است.

رطوبت ساز صنعتی التراسونیک مه اوران 2400

یکی دیگر از بهترین دستگاه رطوبت ساز برای سردخانه گوشت و ماهی، دستگاه 2400 می باشد که مشخصات فنی آن به شرح زیر است:

  • قابلیت تامین 95 درصد رطوبت و پوشش 150 مترمکعب را دارد.
  • این دستگاه دارای یک خروجی لوله پولیکا برای انتقال رطوبت به بیرون می باشد.
  • مصرف آب حدود 7 لیتر در ساعت در مبدا خروجی بخار و توانایی تولید 95 درصد رطوبت در شرایط ویژه را دارا می باشد.
  • دارای مخزن آب می باشد؛ اما درپوش برای تخلیه آب مخزن ندارد و باید دستگاه را به صورت دستی خالی نموده و شستشو دهید.
  • دارای امکان اتصال به آب شهری می باشد.
  • همچنین می توان از آب های مقطر، تصفیه شده، آب چاه نیز برای تولید بخار استفاده نمود اما بهتر است مانند دستگاه 8300 از آب تصفیه شده برای افزایش طول عمر دستگاه استفاده نمایید؛ این موضوع برای تمامی تولیدات مه اوران صدق می کند.
  • دستگاه دارای تایمر انالوگ یا خودکار می باشد.
  • ولوم تنظیم رطوبت خروجی نیز دارد.

رطوبت ساز صنعتی التراسونیک مه اوران 2400

رطوبت ساز صنعتی التراسونیک مه اوران 300 مترمکعب مدل 4900

بهترین دستگاه رطوبت ساز برای سردخانه گوشت و ماهی دستگاه 4900 را می توان نام برد که مناسب برای 200 مترمکعب می باشد و می تواند تا 95 درصد رطوبت در شرایط ویژه را تامین نماید.

دارای یک خروجی لوله پولیکا 16 سانتی متری برای انتشار رطوبت در محیط می باشد.

میزان مصرف آب آن 10 لیتر در ساعت در مبدا خروجی بخار است.

دارای مخزن است، اما امکان تخلیه مخزن آب ندارد و باید برای اینکار دستگاه را به صورت دست یبرگردانید تا بتوانید آب ان را خالی نمایید و بشویید. اموزش شستشوی دستگاه در بخش فیلم اموزشی در هدر سایت قابل استفاده می باشد.

امکان اتصال به آب شهری دارد و قابل استفاده از هرنوع اب را دارد.(استفاده از اب تصفیه شده بهتر است)

دارای تایمر انالوگ و خودکار می باشد.

سیستم قطع خودکار دستگاه و کنترل سطح اب توسط سنسورهای التراسونیک و فراصوت نیز دارد.

قابلیت اتصال دستگاه رطوبت سنج دیجیتالی نیز دارد.

رطوبت ساز صنعتی التراسونیک مه اوران 4800

قیمت و خرید دستگاه رطوبت ساز صنعتی التراسونیک مه اوران

برای خرید دستگاه رطوبت ساز بهتر است از فروشگاه های معتبر و متخصص در این زمینه کمک بگیرید و پس از تحقیقات لازم اقدام به خرید نمایید تا دچار ضرر و زیان مالی نشوید. تمامی دستگاه های رطوبت ساز مه اوران با بهترین کیفیت ساخته می شوند و به دلیل تولیدکننده بودن و حذف واسطه قیمت های منصفانه ای دارند.

هدف ما از این مقاله معرفی بهترین دستگاه رطوبت ساز برای سردخانه گوشت و ماهی به شما مشتریان گرامی بود. شما می توانید برای استعلام قیمت به روز و سفارش محصول با کارشناسان ما 02191035178 در ارتباط باشید.

بهترین دستگاه ها را از ما بخواهید

مه آوران اولین و بزرگترین تولید کننده دستگاه رطوبت ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

You cannot copy content of this page

فرم درخواست مشاوره

برای در خواست مشاوره لطفا فرم زیر را پر کنید.