کاربرد دستگاه رطوبت ساز در سالن آرایشی

چکیده محتوای این صفحه

برای بهبود عملکرد سایت امتیاز دهید...

حفظ سلامت پوست صورت با کمک روش‌ های مختلف از مهمترین اقداماتی است که امروزه برای اکثر افراد مخصوصاً خانم‌ های جوان اهمیت دارد.

یکی از آسان‌ ترین، کاربردی‌ترین و کم هزینه‌ ترین راه‌ها برای افزایش زیبایی و سلامت پوست، استفاده از دستگاه‌ های رطوبت ساز است. به دلیل اهمیت ویژه این تجهیزات و دستگاه‌ ها، امروزه شاهد افزایش کاربرد دستگاه رطوبت ساز در سالن آرایشی هستیم.

از این دستگاه برای پاکسازی پوست و خارج کردن آلودگی‌ ها و کثیفی ها استفاده می‌ شود. اگر می‌ خواهید اطلاعات کامل‌تری در مورد کاربرد دستگاه رطوبت ساز در سالن آرایشی به دست بیاورید بهتر است تا پایان این بخش همراه ما باشید.

تماس بگیرید

مهم ترین کاربردهای دستگاه رطوبت ساز سرد در سالن های آرایشی

در حال حاضر دستگاه‌ های رطوبت ساز سرد و گرم دو نوع پرکاربرد از دستگاه‌ های بخور هستند که از هردو آنها در سالن‌ های آرایشی استفاده می‌ شوند. در این قسمت مهمترین کاربردهای دستگاه رطوبت ساز سرد را در آرایشگاه‌ ها به شما معرفی می‌ کنیم:

1. مرطوب کردن و رفع خشکی پوست

اولین کار دستگاه رطوبت ساز در سالن آرایشی مربوط به تامین رطوبت پوست و رفع خشکی آن است. بخار سرد به پوست شما کمک می‌ کند تا رطوبت از دست رفته خود را بازیافته و در شادابی و زیبایی پوست نقش مهمی دارد.

این دستگاه‌ ها به گونه‌ای هستند که می‌ توان به همراه آب، مقداری عصاره گیاهان مفید نیز به آنها اضافه کرد و در نتیجه خواص آن برای مرطوب کردن پوست را افزایش داد.

2. کاهش التهابات پوستی

از دیگر کاربرد دستگاه رطوبت ساز در سالن آرایشی می‌ توانیم به کاهش التهاب پوست اشاره کنیم. گاهی مواقع به دلایل مختلف مانند کم آبی شاهد بروز اگزما، قرمزی‌ های پوست و جوش و آکنه هستیم که با انجام بخور سرد به طور متناوب و هفتگی می‌ توان تا حجم زیادی مشکل و التهابات پوستی را کاهش داد.

3. ایجاد حس آرامش

گاهی مواقع به دلیل مشکلات و مشغله‌ های کاری روزانه شاهد افزایش استرس و اضطراب هستیم. در این مواقع با کمک بخور سرد می‌ توان تا حد زیادی آرامش از دست رفته را پیدا کرد. بسیاری از مراجعه کنندگان به آرایشگاه ها اقدام به انتخاب دستگاه‌ های بخور سرد برای صورت می‌ کنند تا با این کار تنش و اضطراب را از خود دور نمایند.

4. جذب بهتر محصولات پوستی

امروز بسیاری از آرایشگاه‌ ها در مرحله اول اقدام به پاکسازی پوست و استفاده از بخور سرد و گرم می‌ کنند و پس از آن محصولات پوست مانند انواع لایه بردار، آبرسان و کرم‌ های مغذی را برای مشتریان استفاده می‌ کنند. این کار سبب جذب بهتر محصولات پوستی شده و می‌ تواند در افزایش تاثیر این محصولات به مراجعه کنندگان کمک کند.

5. انجام بهتر مانیکور و پدیکور ناخن ها

علاوه بر صورت می‌ توان از دستگاه رطوبت ساز برای آماده کردن دست‌ ها و ناخن جهت انجام پدیکور و مانیکور نیز استفاده کرد. به این منظور این دستگاه نقش مهمی در نرم کردن پوست اطراف ناخن و برداشتن کوتیکول ناخن‌ ها دارد. همچنین می‌ توان از آنها برای کاهش ترک‌ های پوست دست یا خشکی اطراف ناخن‌ ها نیز استفاده کرد.

مهم ترین کاربردهای دستگاه رطوبت ساز سرد در سالن های آرایشی

مشاهده محصولات

چگونگی انتخاب بهترین نوع دستگاه رطوبت ساز برای سالن آرایشی

نکته مهمی که پس از اشاره به کاربرد دستگاه رطوبت ساز در سالن آرایشی اهمیت پیدا می‌ کند انتخاب یک دستگاه رطوبت ساز مناسب است. هنگام انتخاب این دستگاه باید به موارد مهمی مانند ظرفیت، ابعاد و اندازه مخزن دستگاه، قدرت و نوع پخش بخار، کنترل و تنظیمات دستگاه، جذابیت‌ های ظاهری و طراحی دستگاه توجه کنید. در صورتی که تعداد مشتری‌ های شما زیاد است بهتر است دستگاه رطوبت سازی با اندازه بزرگ و قدرت زیاد خریداری کنید تا پس از مدتی استفاده دستگاه خراب نشود.

بهترین گزینه ها برای شما دستگاه های رطوبت ساز با مصارف خانگی می باشند. این دستگاه علاوه بر ظاهری زیبا و شکیل مناسب برای سالن های آرایشی هستند و می توانند به طور کامل محیط را رطوبت رسانی کنند. این دستگاه ها به شکل یک استوانه سفید رنگ در سه مدل زیر به ترتیب کوچک به بزرگ عرضه می شوند:

رطوبت ساز خانگی التراسونیک مه اوران 0.6 لیتر diana
رطوبت ساز خانگی التراسونیک مه اوران 1.5 لیتر Me-2PR
رطوبت ساز خانگی التراسونیک مه اوران 2.5 لیتر Me-4PR

رطوبت ساز diana جدیدترین محصول، تولید شرکت مه اوران، کوچک ترین مدل ساخته شده می باشد. این دستگاه رطوبت را به هوا اضافه می کند تا مشکلاتی مانند خشکی پوست، خشکی گلو و مشکلات تنفسی و… را بهبود بخشد. این دستگاه یک لوله خروجی قابل تنظیم تا 360 درجه، مصرف آب 0.6 لیتر در ساعت در مبدا خروجی بخار، کلید قابل تنظیم در سه سطح (کم و متوسط و زیاد)، سیستم قطع خودکار، قابلیت افزودن مواد خوشبو کننده به آب مخزن را دارد. همچنین می تواند محیطی به اندازه 20 مترمکعب در مصارف خانگی را پوشش دهد.

رطوبت ساز خانگی التراسونیک مه اوران 1.5 لیتر Me-2PR دومین مدل به لحاظ سایز و میزان تولید رطوبت ساخت شرکت مه اوران می باشد. قابلیت رطوبت رسانی برای 30 مترمکعب در مصارف خانگی را دارد. دارای دو لوله برای خروجی رطوبت، کلیدهای قابل تنظیم برای میزان رطوبت تولیدی، قابلیت اتصال به شیر اب و سیستم قطع خودکار را نیز دارد.

رطوبت ساز خانگی التراسونیک مه اوران 2.5 لیتر Me-4PR به لحاظ اندازه و ظرفیت بزرگتر از مدل های خانگی قبلی است؛ لذا اگر مدل های قبلی پاسخگوی نیاز شما نباشد این مدل بهترین گزینه است، زیرا می تواند متراژ 100 مترمکعب در مصارف خانگی را تامین رطوبت کند. منظور از مصارف خانگی مواردی غیر از مصارف صنعتی است؛ شامل سالن های زیبایی، ادارات، کافی شاپ ها، لابی ساختمان، داروخانه ها و… .

از مشخصات فنی این دستگاه می توان به سه لوله خروجی رطوبت، کلیدهای قابل تنظیم برای سطح رطوبت تولیدی و قابلیت اتصال به شیر اب و افزودن مواد خوشبو کننده اشاره کرد.

بهترین نوع دستگاه رطوبت ساز برای سالن آرایشی

نکات ایمنی و بهداشتی مهم در هنگام استفاده از دستگاه رطوبت ساز در سالن آرایشی

پس از اینکه از کاربرد دستگاه رطوبت ساز در سالن آرایشی اطلاع پیدا کردید بهتر است یکسری نکات ایمنی و بهداشتی را نیز در نظر داشته باشید تا مشکلی هنگام استفاده از این دستگاه برای شما ایجاد نشود. این نکات و موارد عبارت است از:

  • دستگاه رطوبت ساز را در یک مکان مناسب و به دور از هرگونه منابع الکتریکی و حرارتی بگذارید.
  • بهتر است در دستگاه از آب مقطر یا آب تصفیه شده استفاده کنید؛ زیرا آب شهری دارای ترکیبات شیمیایی مختلفی است که باعث رسوب در دستگاه و در نتیجه خراب شدن آن می‌ شود.
  • به صورت مرتب دستگاه را با کمک مواد ضدعفونی کننده مخصوص یا مقدار کمی محلول آب و سرکه ضدعفونی کرده و سپس تمیز کنید تا مشکلات بهداشتی برای مراجعه کنندگان شما ایجاد نشود.
  • پس از هر بار استفاده دستگاه را درون جعبه یا کارتن مناسب قرار دهید زیرا گذاشتن دستگاه به صورت مداوم در محیط سبب رشد باکتری‌ ها و قارچ‌ ها می‌ شود.
  • هنگام استفاده برای نخستین بار، به دستورالعمل نوشته شده روی جعبه توجه کنید تا هنگام استفاده مشکلی برای دستگاه یا خطرات مختلف برای شما ایجاد نشود.
  • به خوبی در مورد کاربرد دستگاه رطوبت ساز در سالن آرایشی تحقیق کرده و مناسب‌ ترین نوع آن را خریداری کنید.

نکات ایمنی و بهداشتی مهم در هنگام استفاده از دستگاه رطوبت ساز در سالن آرایشی

بیشتر بخوانید: دستگاه بخور سرد و معرفی 2 نوع خانگی و صنعتی آن

سخن پایانی

در این مقاله در مورد کاربرد دستگاه رطوبت ساز در سالن آرایشی صحبت کردیم. اگر می‌ خواهید بهترین مدل دستگاه‌ های رطوبت ساز را برای محل کار خود خریداری کنید می‌ توانید این محصولات را از طریق سایت مه آوران سفارش دهید.

مجموعه ما در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید و عرضه کنندگان دستگاه‌ های رطوبت ساز اولتراسونیک در کشور ایران است که این دستگاه‌ ها را با حجم‌ های متفاوت در اختیار شما قرار می‌ دهد.

دستگاه‌ های رطوبت ساز سرد مه آوران دارای قیمت مناسب، بازدهی بالا و کاربرد راحتی هستند. همچنین این محصولات دارای ۵ سال خدمات پس از فروش بوده که شما می‌ توانید از آن برای حفظ رطوبت پوست و پیشگیری از ایجاد مشکلات پوستی آسیب زا برای مشتری‌ های خود استفاده کنید.

بهترین دستگاه ها را از ما بخواهید

مه آوران اولین و بزرگترین تولید کننده دستگاه رطوبت ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

You cannot copy content of this page

فرم درخواست مشاوره

برای در خواست مشاوره لطفا فرم زیر را پر کنید.