دستگاه رطوبت ساز در قم

چکیده محتوای این صفحه

برای بهبود عملکرد سایت امتیاز دهید...

در مقاله رطوبت ساز در قم قرار است به این موضوع بپردازیم که دستگاه رطوبت ساز یا مه ساز در این شهر بیشتر در چه صنایع مورد استفاده قرار می گیرد؛ همچنین بهترین دستگاه رطوبت ساز برای هر کدام چه دستگاهی می باشد.

دستگاه رطوبت ساز در قم می تواند برای هر نوع کاربری مورد استفاده قرار گیرد؛ برای مثال این دستگاه در قم در بین سردخانه داران، شرکت های صنعتی و تولیدی، سالن های پرورش قارچ و مرغداری بسیار محبوب است. در ادامهی این مقاله به بررسی فواید رطوبت ساز برای هر یک از این مشاغل خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است که برای خرید دستگاه رطوبت ساز در قم می توانید از هر یک از فروشگاه های معتبر و بنام خریدتان را انجام دهید؛ اما بهتر است اینکار را با انجام بررسی های لازم و درست انجام دهید، همچنین برای خرید بدون واسطه از تولیدکننده می توانید با مه اوران تماس حاصل نموده و پس از کسب مشاوره رایگان، نسبت به خرید خود اقدام نمایید.

مشاهده محصولات

دستگاه رطوبت ساز در قم برای سردخانه

رطوبت در سردخانه یکی از پارامترهایی است که در نگهداری از انواع مواد غذایی، میوه و سبزیجات و مواد شیمیایی و دارویی و… نقش مهمی دارد. برای مثال کمبود رطوبت در نگهداری از گوشت می تواند بسیار اسیب زا بوده و سبب خشک شدن لایه های داخلی و شکمی گوشت شود؛ این پدیده بنام سوختگی گوشت معروف است و علاوه بر کاهش وزن آن سبب، زیان های مالی شدیدی می شود.

یکی دیگر از زیان های کمبود رطوبت در سردخانه ها و انبارهای نگهداری مواد شیمیایی و دارویی این است، انباشت الکتریسته در محل نگهداری داروها می تواند سبب کاهش رطوبت، خشک شدن دارو ها و خرد شدن انها شود. همچنین برخی واکسن ها که باید در دمای زیر صفر و منجمد نگهداری شوند، نیاز به میزان استانداردی رطوبت (حدود 60 درصد) دارند، که در صورت تغییرات دمایی و رطوبتی، فاسد شده و خاصیت خود را از دست می دهند؛ به دلیل زیان های کمبود رطوبت در سردخانه ها و انبارهای نگهداری مواد شیمیایی و دارویی، کنترل دما و رطوبت در این سردخانه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

همچنین رطوبت در سردخانه نگهداری میوه عامل مهمی در حفظ تازگی محصولات است و نبود یا کمبود آن می تواند خسارات سنگینی به وجود بیاورد. پس از وجود دستگاه رطوبت ساز در قم در سردخانه میوه بهره برده و از حفظ و نگهداری محصولات خود در شرایط محیطی ایده ال اطمینان حاصل نمایید. در این خصوص لازم است بدانید که رطوبت سبب پیشگیری از، از دست دادن آب محصولات و میوه ها و سبزیجات و… خواهد شد.

دستگاه رطوبت ساز در قم برای شرکت های صنعتی و تولیدی

دستگاه رطوبت ساز در محیط های صنعتی برای کنترل و مدیریت رطوبت و حفظ کیفیت هوا استفاده می شود. این دستگاه ها به کنترل و تنظیم رطوبت هوا در محیط های صنعتی کمک می کنند تا از خطرات ناشی از رطوبت مانند خوردگی و زنگ زدگی تجهیزات، رشد قارچ و باکتری، افزایش تولید گرد و غبار و… جلوگیری شود.

از دیگر کاربردهای دستگاه رطوبت ساز در قم در محیط های صنعتی می توان به کاربرد در صنایع غذایی، دارویی، الکترونیکی، خودروسازی، نساجی و… اشاره کرد. این دستگاه ها در این صنایع برای حفظ کیفیت محصولات، افزایش عمر مفید تجهیزات، بهبود شرایط کاری و… استفاده می شوند.

به طور کلی، دستگاه رطوبت ساز در قم در محیط های صنعتی برای کنترل و مدیریت رطوبت هوا و حفظ کیفیت هوا و محصولات استفاده می شود و نقش مهمی در بهبود شرایط کاری و افزایش بهره وری در این صنایع دارد.

دستگاه رطوبت ساز در قم برای شرکت های صنعتی و تولیدی

دستگاه رطوبت ساز در قم برای سالن های پرورش قارچ

دستگاه رطوبت ساز در قم برای سالن های پرورش قارچ

قارچ در انواع مختلفی در شهر قم تولید می شود، که این محصولات در صنایع مختلف غذایی و دارویی مورد استفاده قرار می گیرند؛ به همین دلیل در سالهای اخیر افراد بسیاری به سمت پرورش قارچ و کسب درامد از این طریق رفته اند. از موارد مصرف قارچ در صنایع مختلف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

صنایع غذایی

از انجایی که قراچ را جایگزین گوشت می دانند و به عنوان یک منبع غنی از پروتئین و مواد معدنی به شمار می رود، در تولید انواع محصولات غذایی مانند کنسرو سبزیجات، پیتزا، سوپ، سس و… مورد استفاده قرار می گیرد.

صنایع دارویی

قارچ ها به دلیل اینکه منبعی طبیعی از ترکیبات فعال مانند آنتی اکسیدان ها و ضد باکتری ها هستند، در تولید داروهای گیاهی و تقویت کننده سیستم ایمنی بدن استفاده می شود. از موارد درمانی، داروهایی که با قارچ ها حاصل  می شود می توان به درمان افسردگی، استرس و ضعف سیستم ایمنی بدن اشاره کرد.

صنایع کشاورزی

قارچ ها در صنایع کشاورزی به دلیل اینکه سرشاز از پروتئین و ویتامین هستند، کاربرد گسترده ای دارند. برای مثال از قارچ به عنوان یک کود طبیعی برای افزایش رشد گیاهان و تقویت خاک استفاده می شود؛ همچنین از قارچ می توان در کنترل افات در محصولات کشاورزی استفاده کرد (روشی طبیعی و بدون اسیب). قارچ ها به عنوان تغذیه برای دام و طیور مورد استفاده قرار می گیرند. از دیگر موارد استفاده قارچ تولید کود شیمیایی می باشد.

صنایع آرایشی و بهداشتی

قارچ شیتاکه از جمله قارچ هایی است که در صنعت ارایشی و بهداشتی دارای خواص بسیاری برای پوست، مو و ناخن می باشد. این قارچ ها در تولید انواع ماسک و کرم برای پوست مورد استفاده قرار می گیرند.

اما نقش دستگاه رطوبت ساز در این میان چیست؟ دستگاه رطوبت ساز در قم یکی از تجهیزات مهم در پرورش قارچ است که می توان با ان رشد و تکثیر قارچ ها را به حداکثر میزان آن رساند؛ زیرا قارچ برای رشد مناسب، به رطوبت بالا حدود 60 تا 90 درصد رطوبت، در طی کل فرایند پرورش قارچ، از کمپوست ریزی تا رشد زایشی نیاز دارد. با استفاده از دستگاه رطوبت ساز می توان کیفیت محصول نهایی را افزایش داد و قارچ هایی با طعم بهتر و ظاهر سفید و خواص بهتر تولید کرد.

دستگاه رطوبت ساز در قم برای مرغداری

یکی از تجهیزات و ماشین الاتی که می توان برای حفظ دما و رطوبت در سطح استاندارد استفاده نمود، دستگاه رطوبت ساز است. این دستگاه با انتشار رطوبت سبک و یکنواخت در محیط می تواند علاوه بر رطوبت رسانی محیط، سبب کاهش دما و جلوگیری از گرمازدگی جوجه ها شود. دما و رطوبت، از عوامل حیاتی در پرورش و نگهداری از جوجه ها می باشند.

استفاده از دستگاه رطوبت ساز در قم در مرغداری ها به عنوان یکی از روش های کنترل رطوبت محیط می تواند به بهبود شرایط زیستی مرغ ها کمک کند و عوارض مربوط به رطوبت زیاد یا کم در محیط مرغداری را کاهش دهد. این دستگاه ها معمولاً با استفاده از آب و بخار سرد، رطوبت هوا را تنظیم می کنند و از این طریق محیطی بهینه برای رشد و تولید مرغ ها فراهم می کنند.

دستگاه رطوبت ساز در قم برای مرغداری

بهترین دستگاه رطوبت ساز برای سردخانه، پروش قارچ و مرغداری

همواره در مه اوران گفتیم که انتخاب دستگاه رطوبت ساز، بستگی به متراژ و نوع کاربری دارد و متغیر است. در ادامه با ما برای انتخاب بهترین دستگاه رطوبت ساز در قم برای نوع کاربری های معرفی شده همراه باشید. لازم به ذکر است که این امار طبق امار فروش مه اوران به این شهر اورده شده است.

دستگاه نوع کاربری
رطوبت ساز صنعتی التراسونیک مه اوران 1000 مترمکعب مدل 8700

 

سردخانه گوشت و میوه و…
رطوبت ساز صنعتی التراسونیک مه اوران 300 مترمکعب مدل 4900 مرغداری و پرورش قارچ

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی دستگاه رطوبت ساز در قم پرداختیم؛ نخست دانستیم که دستگاه رطوبت ساز بیشتر در چه صنایعی مورد استفاده قرار می گیرد، از جمله سردخانه گوشت و میوه و…، مرغداری و پرورش قارچ موارد کاربرد این دستگاه در شهر قم بودند. سپس به بررسی جزییات هر یک و فواید استفاده از دستگاه رطوبت ساز مه اوران پرداختیم.

برای کسب اطلاعت بیشتر درباره قیمت دستگاه رطوبت ساز و خرید رطوبت ساز صنعتی با مشاوران ما از طریق شماره 02191035178 در تماس باشید.

بهترین دستگاه ها را از ما بخواهید

مه آوران اولین و بزرگترین تولید کننده دستگاه رطوبت ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

You cannot copy content of this page

فرم درخواست مشاوره

برای در خواست مشاوره لطفا فرم زیر را پر کنید.