بهترین رطوبت ساز برای کارخانه توتون و تنباکو

چکیده محتوای این صفحه

برای بهبود عملکرد سایت امتیاز دهید...

انتخاب بهترین رطوبت ساز برای کارخانه توتون و تنباکو ملزم به دانستن نکاتی می باشد که در این مطلب قرار است به انها اشاره کنیم تا راهنمایی های لازم را به شما جهت خرید راحت تر و مطمئن تر ارائه دهیم.

مه اوران با تلاش فراوان خود سعی دارد تا در هر زمینه ای بهترین مشاوره ها را بدون کم و کسری ارائه دهد تا شما بدون هیچ ابهامی بتوانید دستگاهی را متناسب با نیازهایتان پیدا کنید. همراه ما باشید تا با نکات انتخاب بهترین دستگاه رطوبت ساز برای کارخانه توتون و تنباکو آشنا شوید.

تماس بگیرید

دستگاه رطوبت ساز چیست؟

دستگاه رطوبت ساز دستگاهی است ساخته شده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا یعنی سیستم فراصوت و پیزو سرامیک؛ وظیفه دستگاه تولید رطوبت برای محیط هایی است که با کمبود رطوبت مواجه هستند و باید سطح رطوبت را در محیط افزایش دهند تا با ضرر و زیان ناشی از کمبود رطوبت مواجه نشوند.

دستگاه های تولیدی مه اوران با بهترین کیفیت ساخته می شوند و به دلیل تولیدکننده بودن و حذف واسط دستگاه را با بهترین قیمت به شما عرضه می دارند؛ همچنین دارای گارانتی و پشتیبانی کامل نیز می باشند.

دستگاه رطوبت ساز چیست؟

مشاهده محصولات

انواع دستگاه رطوبت ساز

دستگاه های رطوبت ساز مه اوران در یازده مدل تولید می شوند که بهترین رطوبت ساز برای کارخانه توتون و تنباکو در ادامه معرفی خواهد شد؛ شما به طور کلی رطوبت سازهای مه اوران دارای هشت مدل صنعتی و سه مدل خانگی می باشند. مدل های صنعتی رطوبت سازها در محیط های صنعتی و بزرگ مانند کارخانه های توتون و تنباکو، کارخانه نساجی، گلخانه ها، سالن های پرورش قارچ، سالن نگهداری پرنده، چاپخانه ها، سردخانه هاو… قابل استفاده هستند. مدل های خانگی نیز در منزل، اداره ها، لابی ساختمان، داروخانه، اتاق عمل، کافه و… مورد استفاده قرار می گیرد.

مدل صنعتی چه تفاوتی با مدل خانگی دارد؟

تفاوت در ظاهر

در بهترین رطوبت ساز برای کارخانه توتون و تنباکو، دستگاه های رطوبت ساز صنعتی به لحاظ ظاهر شکل یک مکعب را دارند. محلی برای خروج رطوبت در بالای دستگاه تعبیه شده است که تعداد آن بسته به مدل دستگاه متفاوت است ولی عموما دستگاه ها یک، دو و سه خروجی دارند. جلوی دستگاه تابلویی برای تنظیم تایمر، تنظیم ولوم رطوبت، اتصال رطوبت سنج و علامت هایی مبنی بر قابلیت هایی که اعلام شد(که برای هر دستگاه متفاوت می باشد)، نصب شده است.

دستگاه های رطوبت ساز خانگی از نظر ظاهر شبیه به یک استوانه سفید رنگ می باشند؛ این دستگاه ها به دلیل ظاهر جمع و جور و شکیلی که دارند کاملا برای استفاده در منزل مناسب می باشند. در سه اندازه متفاوت و محلی برای خروج رطوبت در بالای دستگاه؛ همچنین دارای تابلوی کوچکی برای قرار گیری کلید تنظیم میزان رطوبت در سه سطح کم، متوسط و زیاد می باشند.

تفاوت در تولید رطوبت

دستگاه های رطوبت ساز مه اوران همگی بسیار قدرتمند در تولید رطوبت می باشند؛ اما دستگاه های صنعتی به دلیل مصارف صنعتی که دارند دارای قدرت بیشتری به نسبت مدل های خانگی هستند. مدل های خانگی به دلیل اینکه در موارد استفاده شان نیاز به تولید رطوبت زیادی ندارند طبیعتا دارای قدرت کمتری به نسبت مدل های صنعتی هستند.

فواید دستگاه رطوبت ساز در کارخانه توتون و تنباکو چیست؟

برای انتخاب بهترین رطوبت ساز برای کارخانه توتون و تنباکو نخست باید بدانید که این دستگاه در کارخانه توتون و تنباکو چه فوایدی دارد؟ استفاده از دستگاه رطوبت ساز در کارخانه توتون و تنباکو می‌تواند به افزایش کیفیت محصولات و بهبود شرایط کاری کارکنان کمک کند. برخی از فواید استفاده از این دستگاه عبارتند از:

  1. حفظ رطوبت مناسب: توتون و تنباکو به دلیل ماهیتی که دارند رطوبت هوا را جذب خود می کنند؛ دستگاه رطوبت ساز می‌تواند کمک کند تا رطوبت در هوای کارخانه حفظ شود و خشکی در هوا ایجاد نشود، که این موضوع می‌تواند به حفظ تازگی و کیفیت توتون و تنباکو کمک کند.
  2. کاهش خشکی و ترک خوردگی: رطوبت ساز می تواند محیط را سرشار از رطوبت کند، این رطوبت که جذب مواد توتون و تنباکو می شود می تواند باعث کاهش خشکی مواد شده که در نتیجه کاهش ترک خوردگی و شکستگی محصولات نهایی را بر عهده دارد. استفاده از دستگاه رطوبت ساز می‌تواند کمک کند تا با از بین بردن خشکی و ترک خوردگی محصولات، کاهش هدر رفت انرژی و مواد اولیه را داشته باشیم.
  3. بهبود شرایط کاری: آسیب و خستگی نیروی کار یک نوع تاخیر و اسیب به روند و فرایند تولید است. حفظ رطوبت مناسب در هوا می‌تواند به بهبود شرایط کاری کارکنان کمک کند و از ابتلا به بیماری‌های تنفسی ناشی از هوای خشک جلوگیری کند.
  4. کاهش هزینه‌ها: استفاده از دستگاه رطوبت ساز می‌تواند به کاهش هزینه‌های ناشی از ضایعات و خرابی محصولات کمک کند و به تولید کیفیت بالاتر و سودآورتر کمک کند.

بهترین رطوبت ساز برای کارخانه توتون و تنباکو چیست؟

در انتخاب بهترین رطوبت ساز برای کارخانه توتون و تنباکو، باید به موارد زیر توجه کنید:

  1. ظرفیت: دستگاه رطوبت ساز باید دارای ظرفیت مناسبی برای پوشش کل کارخانه باشد و توانایی حفظ رطوبت مطلوب را داشته باشد. دستگاه های رطوبت ساز مه اوران توانایی تامین 95 درصد رطوبت برای محیط کاملا بسته را دارند، اما مسئله ای که مطرح است این است که ایا یک دستگاه رطوبت ساز برای متراژ محیط شما کافی می باشد یا خیر. در ادامه بیشتر به این موضوع پرداخته خواهد شد.
  2. تنظیم رطوبت: دستگاه باید قابلیت کنترل و تنظیم رطوبت را داشته باشد تا بتوانید میزان رطوبت مطلوب را در محیط کنترل کنید. خوشبختانه دستگاه های رطوبت ساز مه اوران بسته به مدل انتخابی دارای ولوم برای تنظیم حجم رطوبت تولیدی می باشد.

لازم به ذکر است تمامی دستگاه ها قابلیت اتصال به رطوبت سنج دیجیتالی برای تنظیم رطوبت محیط را دارند.

  1. انرژی مصرفی: بهتر است دستگاه انرژی مصرفی کم و با کارایی بالا داشته باشد تا هزینه‌های انرژی را کاهش دهد. دستگاه های رطوبت ساز مه اوران مصرف برق پایینی دارند؛ می توان گفت دستگاه های ما مصرف برق حدودا 6 برابر کمتر از دیگر دستگاه های متداول در بازار را دارند. لذا به لحاظ مصرف انرژی کاملا به صرفه می باشند.
  2. سایز و ابعاد: دستگاه باید ابعاد مناسبی داشته باشد تا به راحتی در فضای کارخانه قرار گیرد و مشکلی برای جابجایی ایجاد نشود. ابعاد دستگاه های رطوبت ساز مه اوران کاملا استاندارد می باشند؛ لازم به ذکر است که شما می توانید نصب دستگاه های خود را به ما بسپارید تا از عملکرد صحیح دستگاه در آینده اطمینان حاصل نمایید.
  3. قابلیت نگهداری و تعمیر: از شرایط نگهداری دستگاه مهم ترین عامل، استفاده از آب تصفیه شده و شستشوی به موقع دستگاه می باشد. در صورت بروز مشکل برای دستگاه نیز باید بدانید که کارخانه مه اوران دارای بخش تعمیرات می باشد که با تماس با آن می توانید مشکل خود را بیان کرده و مشاوره دریافت نمایید.

اما بهترین رطوبت ساز برای کارخانه توتون و تنباکو کدام مدل است؟

رطوبت ساز التراسونیک 1300

رطوبت ساز التراسونیک 1200

این دستگاه به دلیل ابعاد نسبتا کوچکی که دارد بهترین رطوبت ساز برای کارخانه توتون و تنباکو برای محیط های کوچک تا 100 متر مکعب می باشد. لذا در صورتی که محیط شما دارای متراژ بالایی نیست می توانید از دستگاه 1200 برای این منظور استفاده نمایید.

مشخصات فنی دستگاه رطوبت ساز 1300

  • یک دریچه لوله پليکا 11 سانتی برای خروج رطوبت
  • مصرف آب: 3.5 ليتر در ساعت در مبداخروجی بخار
  • مخزن آب: دارد
  • امکان اتصال به آب شهری: دارد
  • امکان استفاده با آب مقطر، تصفیه شده، آب چاه: دارد
  • تایمر آنالوگ: دارد
  • ولوم برای تنظیم میزان تولید وحجم رطوبت: دارد
  • سيستم قطع خود کاردستگاه توسط سنسورهای اولتراسونیک: دارد
  • کنترل سطح آب دستگاه  توسط سنسورهای فراصوت: دارد

رطوبت ساز التراسونیک 4900

رطوبت ساز التراسونیک 4800

دستگاه رطوبت ساز 4900 قادر به تامین رطوبت برای 200 مترمکعب، دوبرابر بزرگتر از مدل قبلی می باشد. لذا اگر محیطی به این اندازه دارید می توانید این دستگاه را برای تامین رطوبت محیط خود انتخاب نمایید.

مشخصات فنی دستگاه رطوبت ساز 4900

  • یک دریچه لوله پليکا 16 سانتی برای خروج رطوبت
  • مصرف آب: 10 ليتر در ساعت در مبداخروجی بخار
  • مخزن آب: دارد
  • امکان اتصال به آب شهری: دارد
  • امکان استفاده با آب مقطر، تصفیه شده، آب چاه: دارد
  • تخلیه مخزن آب (صفحه پیزو) : دارد
  • تایمر آنالوگ: دارد
  • سيستم قطع خود کاردستگاه توسط سنسورهای اولتراسونیک: دارد
  • کنترل سطح آب دستگاه  توسط سنسورهای فراصوت: دارد

رطوبت ساز التراسونیک 8300

رطوبت ساز التراسونیک 8300

دستگاه رطوبت ساز التراسونیک مه اوران 8700 بزرگترین و پرفروش ترین مدل در بهترین رطوبت ساز برای کارخانه توتون و تنباکو می باشد، که در دنیا نظیر آن وجود ندارد، قادر به تامین رطوبت برای محیط های بزرگ مانند کارخانه های توتون و تنباکو می باشد.

اما طبق آمار به دست امده از میزان فروش و خروجی مه اوران، در بسیاری از موارد به دلیل متراژ بسیار بالای کارخانه ها، یک دستگاه 8700 پاسخگو نبوده و مشتریان اقدام به تهیه دستگاه در تعداد کرده اند.

مشخصات فنی دستگاه رطوبت ساز 8700

    • سه دریچه لوله پليکا 16 سانت برای خروج رطوبت
    • مصرف آب: 28 ليتر در ساعت در مبداخروجی بخار
    • مخزن آب: دارد
    • امکان تخلیه مخزن آب با درپوش: دارد
    • امکان اتصال به آب شهری: دارد
    • امکان استفاده با آب مقطر، تصفیه شده، آب چاه: دارد
    • 95 درصد رطوبت برای حدود 1000 متر مکعب در شرایط ویژه: دارد
    • تایمر دیجیتالی قابل برنامه ریزی دو زمانه: دارد
    • سيستم قطع خود کاردستگاه توسط سنسورهای اولتراسونیک: دارد
    • کنترل سطح آب دستگاه  توسط سنسورهای فراصوت: دارد

در این مقاله به بررسی بهترین رطوبت ساز برای کارخانه توتون و تنباکو پرداختیم تا بتوانیم پاسخگوی برخی سوالات شما در این خصوص باشیم. درباره دستگاه رطوبت ساز، انواع آن، فواید دستگاه رطوبت ساز در کارخانه توتون و تنباکو، همچنین بهترین رطوبت ساز برای کارخانه توتون و تنباکو صحبت کردیم.

در صورت داشتن سوال یا درخواست مشاوره بیشتر می توانید با شماره 02191035178 تماس بگیرید و با مشاوران ما در ارتباط باشید.

بهترین دستگاه ها را از ما بخواهید

مه آوران اولین و بزرگترین تولید کننده دستگاه رطوبت ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

You cannot copy content of this page

فرم درخواست مشاوره

برای در خواست مشاوره لطفا فرم زیر را پر کنید.