رطوبت ساز در اصفهان

چکیده محتوای این صفحه

برای بهبود عملکرد سایت امتیاز دهید...

در این مطلب از مه اوران قصد داریم به بررسی موضوع رطوبت ساز در اصفهان بپردازیم. اصفهان یکی از معدود کلان شهرهای ایران می باشد که دارای مراکز صنعتی بسیاری می باشد و همین موضوع دلیلی بر بالا بودن تقاضای دستگاه رطوبت ساز در این شهر است. دستگاه رطوبت ساز در اصفهان می تواند در صنایع مختلف مانند صنایع غذایی، صنایع دارویی، صنایع نساجی، صنایع کشاورزی، صنایع خودروسازی و تمامی صنایعی که نیاز به رطوبت دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

مشاهده محصولات

همچنین به اینکه اصفهان یکی از شهرهای نسبتا گرم و خشک محسوب می شود، تقاضای بالایی در زمینه مصارف خانگی دستگاه رطوبت ساز داشته است. دستگاه رطوبت ساز خانگی می تواند با تولید هوای خنک و رطوبت، در کاهش دما و از بین بردن خشکی بسیار موثر باشد؛ از بین بردن خشکی محیط تاثیر مستقیمی در بهبود مشکلات خشکی پوست و خشکی گلو و تنفس داشته باشد.

برای مشاهده محصولات رطوبت ساز خانگی کلیک نمایید

کاربردهای رطوبت ساز در اصفهان

صنایع غذایی

به طور کلی رطوبت نسبی در صنایع غذایی برای حفظ تازگی محصولات و افزایش ماندگاری انها یکی از عوامل محیطی مهم به شمار می رود. طوری که کمبود یا بیش از حد بودن رطوبت در می تواند تاثیر مستقیم بر کیفیت، که مهم ترین عامل در صنایع غذایی به شمار می رود، داشته باشد. رطوبت بیش از حد باعث فاسد شدن محصولات در کوتاه مدت خواهد شد؛ همچنین رطوبت بیش از اندازه سبب خشک شدن و پلاسیدن انها خواهد شد. لذا برای جلوگیری از هرگونه اسیب، ضرر و زیان باید میزان رطوبت نسبی را در محل کنترل و تنظیم نمایید.

دستگاه رطوبت ساز در اصفهان دارای ولوم  تنظیم رطوبت خارج شده از دستگاه می باشد، و همچنین در برخی مدل ها که ولوم وجود ندارد می توان میزان تولید رطوبت را با دستگاه رطوبت سنج کنترل کرد. در نتیجه شما می توانید با خرید دستگاه رطوبت ساز، رطوبت نسبی محیط را تامین و کنترل نمایید.

دستگاه رطوبت ساز در اصفهان، در صنایع غذایی، کاربردهای متفاوتی دارد. برای مثال این دستگاه در تولید نان و شیرینی برای حفظ رطوبت مورد نیاز خمیر و حفظ طراوت و خواص آن، کاربرد دارد. به عنوان مثالی دیگر می توان محصولات گوشتی مانند لاشه گوشت در سردخانه، سوسیس و کالباس را نام برد که حفظ استاندارد رطوبت می تواند در جلوگیری از سوختگی لایه داخلی و خشک شدن انها جلوگیری کند. یکی دیگر از کاربردهای رطوبت نگهداری از پسته است، مغز پسته خیس به دلیل حساسیت نسبت به کمبود رطوبت و خشکی، اسیب پذیر است. به همین دلیل استفاده از دستگاه رطوبت ساز برای نگهداری از پسته خیس توصیه می شود، زیرا سبب کاهش احتمال خشک شدن مغز پسته و همچنین از اکسیداسیون موجود در روغن پسته جلوگیری می شود.

صنایع غذایی

صنایع دارویی

استفاده از دستگاه رطوبت ساز در اصفهان و کنترل رطوبت نسبی در صنایع دارویی از مراحل تولید تا ذخیره سازی، می تواند در حفظ خواص شیمیایی و فیزیکی داروها موثر باشد و میزان زمان نگهداری داروها در انبار را افزایش دهد. همچنین رطوبت در تولید بسیاری از واکسن ها و داروهای ازمایشگاهی، یکی از پارامترهای  تعیین کننده سرعت واکنش های شیمیایی می باشد. برخی رطوبت سازها دارای قابلیت ضدعفونی کننده هستند و می توانند از ورود الودگی به محیط جلوگیری نمایند. همچنین در این خصوص باید ذکر کنیم که رطوبت از تجمع گرد و غبار در محیط نیز جلوگیری می کند. به همین دلیل باید نسبت به کنترل رطوبت  در صنایع دارویی حساسیت ویژه ای صورت گیرد.

صنایع دارویی

صنایع نساجی

نساجی یکی از صنایع پر رونق در استان اصفهان می باشد و تاریخچه دیرینه ای در این زمینه دارد. اما استفاده رطوبت ساز در این زمینه چیست؟ به طور کلی جنس نخ ها و پارچه ها به گونه ای است که رطوبت هوا را جذب می نماید و سطح آن را کاهش می دهد؛ به همین دلیل می تواند باعث ایجاد الکتریسته در ماشین الات و احتمال خشک شدن و پاره شدن زودهنگام نخ ها شود. به همین دلیل کاهش میزان الکتریسته ساکن در ماشین الات و اجناس، رطوبت در کارخانه های نساجی یکی از الزامات است؛ در نتیجه استفاده از دستگاه رطوبت ساز در اصفهان و تامین رطوبت محیط می تواند به عنوان پارامتری برای ارتقا کیفیت نخ به کار گرفته شود و از پارگی مکرر نخ ها که می تواند فرایند ریسندگی را با کاهش سرعت مواجه کند، جلوگیری کند.

صنایع نساجی

صنایع کشاورزی

رطوبت ساز در اصفهان در صنایع کشاورزی برای نگهداری سبزیجات و میوه جات برای حفظ تازگی محصولات و جلوگیری از ضرر و زیان بکار گرفته می شود؛ محصولاتی مانند سیب، زردالو، کنگر فرنگی، مارچوبه، آووکادو، موز، کاهو، هویج، کرفس، گل کلم و… بسیاری دیگر از محصولات کشاورزی، پس از برداشت و انتقال به سردخانه، برای تنفس و حفظ شادابی خود، 70 الی 95 درصد رطوبت نیاز دارند؛ حتی در برخی موارد 100 درصد رطوبت نیز نیاز است. لذا برای نگهداری صحیح از انها باید تجهیزات و تمهیدات لازم را تهیه کرده و به عمل اورید تا بتوانید با استفاده از دستگاه رطوبت ساز و تامین این میزان رطوبت از بهره وری بیشتری برخوردار شوید. لازم به ذکر است که دستگاه های رطوبت ساز مه اوران با ارتقا به سری پلاس قادر هستند فضا بسته را طی یک ساعت به حداکثر میزان اشباع رطوبت برسانند.

صنایع کشاورزی

صنایع تولید و خودروسازی

استفاده از رطوبت ساز در اصفهان که یکی از کلان شهرهای ایران و پیشرو در صنعت خودروسای می باشد، از ضروریات است. دستگاه رطوبت ساز در اصفهان، در صنایع تولیدی ماشین آلات برای از بین بردن الکتریسته ساکن استفاده می شود؛ در چنین محیط هایی که ماشین الات و ربات ها تولیدکنندگان واقعی هستند و مدت زمان زیادی روشن بوده و کار می کنند، امکان ایجاد الکتریسته در نتیجه سایش و اصطکاک بسیار بالاست، در نتیجه ایجاد الکتریسته ساکن ممکن از خطراتی مانند اتش سوزی، کسب و کار شما و جان کارکنان را در معرض خطر قرار دهد. لذا بهترین کار این است که از رطوبت ساز در اصفهان استفاده نمایید تا از بروز چنین وقایعی جلوگیری به عمل آید.

صنایع تولید و خودروسازی

اما بهترین دستگاه رطوبت ساز در اصفهان برای استفاده در صنایع مختلف چه مدلی است؟

از انجایی که صنایع معرفی شده در این مقاله بیشتر در محیط هایی صنعتی و با متراژ بالا در نظر گرفته شده است، دستگاه معرفی شده نیز باید توانایی پوشش چنین محیط هایی با متراژ بالا را داشته باشد.

بهترین دستگاه رطوبت ساز در اصفهان، دستگاه رطوبت ساز صنعتی التراسونیک مه اوران 1000 مترمکعب مدل 8700 می باشد که قادر است محیطی به وسعت 1000 مترمکعب را طی یک ساعت کاملا تامین رطوبت نماید. اخیرا این دستگاه با ارتقا به مدل پلاس، جهت ارتقا کیفیت و جلب رضایت شما مشتریان عزیی تغییراتی داشته است؛ برای مثال تعداد خروجی های آن به چهار عدد و تعداد پیزو سرامیک ها به 32 عدد افزایش یافته که هر دو مورد جهت تولید و انتقال رطوبت بیشتر، عملکرد دستگاه را ارتقا می بخشند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه رطوبت ساز التراسونیک مه اوران مدل 8700 می توانید با مراجعه به سایت مه اوران، مشخصات فنی دستگاه را مطالعه نمایید.

در نتیجه رطوبت ساز در اصفهان می تواند از فواید بیشماری در صنایع مختلف مانند صنایع غذایی، صنایع دارویی، صنایع نساجی، کشاورزی و خودروسازی داشته باشد. لازم به ذکر است که این مقاله براساس بیشترین درخواست دستگاه از شهر در صنایع معرفی شده ی فوق نوشته شده است و مشتریان وفادار بسیاری در این استان دارد. لذا اگر از شهر اصفهان هستید و قصد خرید دستگاه رطوبت ساز را دارید می توانید از طریق شماره 02191035178 با کارشناسان ما در تماس باشید.

بهترین دستگاه ها را از ما بخواهید

مه آوران اولین و بزرگترین تولید کننده دستگاه رطوبت ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

You cannot copy content of this page

فرم درخواست مشاوره

برای در خواست مشاوره لطفا فرم زیر را پر کنید.