رطوبت ساز صنعتی کوچک

چکیده محتوای این صفحه

برای بهبود عملکرد سایت امتیاز دهید...

در این مقاله از مه اوران قصد داریم به معرفی رطوبت ساز صنعتی کوچک بپردازیم. رطوبت سازهای صنعتی و کوچک عموما در فضاهای صنعتی اما با وسعت کم کاربرد دارند. این دستگاه ها برای تنظیم و تامین رطوبت استفاده می شوند و به صورت خودکار عمل می کنند. در ادامه به بررسی چند نمونه از دستگاه های مناسب برای محیط های صنعتی و کوچک خواهیم پرداخت، همچنین کاربردهای آنها را نیز ذکر خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

مشاهده محصولات

کاربردهای رطوبت ساز صنعتی کوچک

رطوبت ساز صنعتی و کوچک در بسیاری از مشاغلی که به رطوبت نیاز دارند کاربرد دارد؛ برای مثال در سالن نگهداری پرنده، ازمایشگاه، پرورش قارچ، گل فروشی ها و هایپرمارکت ها و… می توان از این دستگاه ها استفاده کرد؛ رطوبت ساز صنعتی کوچک می تواند به حفظ تازگی هوا و همچنین افزایش کیفیت محصولات و بهره وری مناسب به شما کمک کند.

اما انتخاب اینکه کدام دستگاه در بین دستگاه رطوبت ساز صنعتی کوچک مه اوران، مناسب ترین گزینه است به عهده شماست، البته با کمک مشاوران ما در این زمینه می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در خصوص انتخاب رطوبت ساز مناسب فاکتورهایی مانند متراژ و بودجه اختصاص داده شده، بسیار حائز اهمیت است. همچنین باید به امکانات دستگاه و مشخصات فنی آن نیز توجه شود. برای خرید رطوبت ساز صنعتی کوچک بهتر است، از فروشندگان معتبر و با سابقه مانند مه اوران که 27 سال در زمینه تولید و عرضه دستگاه رطوبت ساز فعالیت داشته است، خرید کنید تا از میزان کیفیت، عملکرد صحیح و خدمات پس از فروش محصولات اطمینان داشته باشید.

کاربردهای رطوبت ساز صنعتی کوچک

تماس بگیرید

رطوبت ساز صنعتی کوچک

رطوبت ساز صنعتی التراسونیک مه اوران 40 مترمکعب مدل 440

رطوبت ساز صنعتی التراسونیک مه اوران 40 مترمکعب مدل 440

رطوبت ساز صنعتی التراسونیک مه اوران 40 مترمکعب مدل 440، اولین مورد پیشنهادی مه اوران در خصوص رطوبت ساز صنعتی کوچک می باشد. در خصوص این دستگاه می توان گفت که این مدل کوچک ترین مدل تولید شده در مه آوران و همچنین یکی از پروفروش ترین ها به دلیل قیمت منصفانه خود می باشد. مشخصات فنی رطوبت ساز صنعتی التراسونیک مه اوران 40 مترمکعب مدل 440:

  • دارای یک حلقه شش سانتی متری برای خروج و انتقال رطوبت می باشد.
  • در هر ساعت، 1/2 لیتر آب از مبدا خروجی بخار مصرف می‌شود؛ که می تواند محیطی به اندازه 30 متر مکعب در فضای کاملا بسته را، از رطوبت اشباع کند.
  • دارای مخزن آب؛ این محفظه برای نگهداری و ذخیره آب و سپس تولید رطوبت می باشد.
  • دستگاه قابلیت اتصال به شیر آب و پر کردن مخزن از آن طریق را دارا می باشد.
  • در دستگاه رطوبت ساز صنعتی کوچک، امکان استفاده با هر نوع آب از جمله آب مقطر، تصفیه شده و آب چاه را دارا می باشد.
  • دارای تایمر خودکار تعبیه شده در دستگاه می باشد.
  • دارای ولوم تنظیم رطوبت تولید شده، در سه سطح maximum, medium, minimum می باشد.
  • دارای سیستم قطع خودکار التراسونیک می باشد؛ یک روش مدرن برای جلوگیری و کاهش احتمال اسیب به دستگاه در مواقعی مانند کمبود آب.
  • سیستم کنترل سطح آب توسط سنسورهای التراسونیک؛ روشی برای اندازه گیری سطح آب به وسیله سنسورهای تعبیه شده در دستگاه می باشد، و با ارسال امواج صوتی به سطح آب و دریافت بازتاب انها، میزان آب موجود در دستگاه را اندازه گیری می کند. این روش به دقت بالا و عملکرد قابل اعتمادی برای کنترل سطح آب دستگاه ارائه می‌دهد.
  • رطوبت ساز صنعتی کوچک قابلیت اتصال کنترلر رطوبت محیط را دارا می باشد. یکی از قابلیت های قابل توجه در دستگاه های رطوبت ساز صنعتی کوچک، توانایی وصل کنترل رطوبت دیجیتالی می باشد.

رطوبت ساز صنعتی التراسونیک مه اوران 60 مترمکعب مدل 660

رطوبت ساز صنعتی التراسونیک مه اوران 60 مترمکعب مدل 660

  • دارای یک خروجی رطوبت 9 سانتی متری در قسمت بالایی دستگاه رطوبت ساز کوچک صنعتی، ساخته شده از جنس پلی اتیلن، مقاوم و برابر ضربه و رطوبت می باشد.
  • مصرف اب دستگاه 2 لیتر در ساعت می باشد؛ بدین معنی که در یک ساعت توانایی تولید رطوبت از 2 لیتر آب، برای متراژی حدود 60 متر مکعب را در شرایط ویژه دارا می باشد.
  • مخزن یا محفظه نگهداری آب، برای تامین آب دستگاه و تولید رطوبت، در تمامی دستگاه ها وجود دارد.
  • امکان اتصال لوله برای پر کردن راحت تر مخزن آب در دستگاه وجود دارد.
  • قابل استفاده از هر نوع آبی در دستگاه اعم از مقطر، تصفیه شده، آب چاه وجود دارد.
  • دستگاه دارای تایمر خودکار تعبیه شده در دستگاه می باشد.
  • امکان تنظیم رطوبت خروجی در سه سطح کم، متوسط و زیاد، با ولوم تعبیه شده در تابلوی جلویی دستگاه.
  • امکان قطع خودکار دستگاه توسط سنسورهای اولتراسونیک
  • توانایی کنترل میزان اب در دستگاه
  • قابلیت اتصال رطوبت سنج

تمامی محصولات مه اوران دارای 6 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش دائمی برای مشتریان می باشند.

روش کار سنسور التراسونیک

سنسور التراسونیک یکی از لوازم اصلی است که در ساخت دستگاه رطوبت ساز صنعتی کوچک از آن استفاده می شود. کاربرد این وسیله در دستگاه رطوبت ساز صنعتی کوچک، کنترل میزان آب و قطع خودکار دستگاه می باشد. اما این عملیات چگونه رخ می دهد؟ با ما همراه باشید تا با روش کار سنسور التراسونیک اشنا شوید.

  1. فرستادن امواج صوتی با فرکانس بالا
  2. برخورد به هدف و انعکاس امواج صوتی به سنسور
  3. پس از دریافت امواج انها را به صوت الکتریکی تبدیل می کند

نکته ای که در اینجا حائز اهمیت است زمان به صدا در امدن دستگاه می باشد؛ فاصله ای که رفت و برگشت امواج بین سنسور و اجسام طول می کشد، زمانی است که دستگاه به نشانه هشدار به صدا در می اید.

در این مقاله از مه اوران به معرفی دو مدل دستگاه رطوبت ساز صنعتی کوچک پرداختیم؛ همچنین کاربردهای رطوبت ساز کوچک صنعتی در فضاهای کوچ نیز ذکر شد. در نهایت، مقاله با روش کار سنسور التراسونیک به ترتیب شرح داده شده  و به پایان رسید. امیدواریم با خواندن این مقاله بتوانید در خصوص خرید رطوبت ساز صنعتی کوچک به شما کمک کرده باشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما از طریق شماره 02191035178 در تماس باشید.

بهترین دستگاه ها را از ما بخواهید

مه آوران اولین و بزرگترین تولید کننده دستگاه رطوبت ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

You cannot copy content of this page

فرم درخواست مشاوره

برای در خواست مشاوره لطفا فرم زیر را پر کنید.