دستگاه رطوبت ساز در مازندران

چکیده محتوای این صفحه

تشکر از همراهی شما؛ مه آوران اولین و بزرگترین تولید کننده دستگاه رطوبت ساز

دستگاه رطوبت ساز در مازندران برای اهداف خاصی استفاده می شود. در این مقاله قرار است به بررسی این اهداف و جزییات هر یک اعم از فواید و کاربرد این دستگاه اشاره کنیم. وظیفه اصلی دستگاه رطوبت ساز در مازندران، تامین رطوبت و کاهش خشکی محیط بوده و همچنین بسته به ابعاد و ظرفیت آن قابل حمل یا غیر قابل حمل می باشد.

اما نوع کاربری این دستگاه در استان مازندران چیست؟ دستگاه رطوبت ساز در مازندران در صنایعی مانند نگهداری میوه در سردخانه، رنگ اوری و سورتینگ میوه، پرورش قارچ، تولید چای و ازمایشگاه های صنعتی کنترل کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه رطوبت ساز برای هر یک از این صنایع فواید خاصی دارد، که در ادامه به بررسی هر یک خواهیم پرداخت؛ اما به طور کلی دستگاه رطوبت ساز به بهبود کیفیت هوای داخلی، جلوگیری از پوسیدگی و خرابی در محصولات، ارتقا کیفیت محصولات و افزایش راحتی کارکنان و افراد است.

مشاهده محصولات

موارد ذکر شده در بالا، در واقع مواردی هستند که بیشترین تقاضا برای دستگاه رطوبت ساز در استان مازندران را داشته اند و در این مطلب قصد داریم به بررسی موارد ذکر شده بپردازیم.

رطوبت ساز در مازندران + رنگ اوری و سورتینگ میوه

مازندران یکی از شهرهایی است که میوه هایی مانند پرتقال و نارنگی و… به وفور در آن یافت می شوند. میوه ها پس از برداشت به انبار و سردخانه منتقل می شوند و سپس در مرحله سورتینگ بر اساس اندازه، رنگ، کیفیت و… تقسیم بندی می شوند. هدف از سورتینگ میوه ها تعیین کیفیت و قیمت گذاری روی میوه ها می باشد.

برخی از میوه هایی که نارس باقیمانده اند، جداسازی شده و برای اینکه به رشد بهتری برسند باید در محیطی دارای گاز اتیلن و رطوبت کافی نگهداری شوند. رطوبت عامل مهمی دررنگ اوری میوه ها می باشد و سبب طراوت میوه ها شده و از ایجاد لکه و خشکی در سطح میوه ها جلوگیری می کند. به همین دلیل رطوبت ساز در مازندران می تواند به شما در تامین رطوبت مورد نیاز کمک کند.

همچنین اگر بخواهیم از نقش رطوبت در میوه ها صحبت کنیم، باید بگوییم که رطوبت پارامتری برای تعیین کیفیت میوه می باشد. برای مثال در صورت کمبود رطوبت، ممکن است میوه ها خشک و غیرقابل استفاده شوند؛ یا اینکه در صورت افزایش بیش از اندازه رطوبت، ممکن است میوه ها فاسد شوند، به همین دلیل میزان رطوبت در سردخانه میوه، برای مرحله سورتینگ و رنگ اوری باید همواره کنترل شود تا از خراب شدن میوه ها جلوگیری شود؛ لازم به ذکر است که میزان رطوبت مورد نیاز در مرحله سورتینگ و رنگ اوری، 95 درصد می باشد.

رطوبت ساز در مازندران + رنگ اوری و سورتینگ میوه

رطوبت ساز در مازندران + پرورش قارچ

پرورش قارچ یکی از صنایعی است که به دلیل درامد بالایی که دارد، طرفداران بسیاری در استان مازندران دارد. رطوبت ساز یکی از تجهیزات مورد نیاز در این صنعت می باشد که نقش حیاتی در پرورش قارچ دارد. کنترل دقیق رطوبت در هر یک از مراحل پرورش قارچ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

اما میزان رطوبت مورد نیاز در هر مرحله از پرورش قارچ چقدر است؟ در پرورش قارچ، میزان رطوبت برای هر مرحله متفاوت است. این مقادیر ممکن است بر اساس نوع قارچ و شرایط محیطی متغیر باشد، اما به طور کلی میزان رطوبت مورد نیاز در هر مرحله باید 80 تا 95 درصد باشد. رطوبت قارچ از این مقدار کمتر باشد ممکن است رشد قارچ با مشکل مواجه شود و محصول نهایی خشک، بی طعم و کیفیت پایین شود.

بهترین روش برای تامین و کنترل رطوبت در پرورش قارچ استفاده از رطوبت ساز در مازندران است. دستگاه رطوبت ساز مناسب با متراژ مورد نظر شما تهیه می شود وقادر به تامین رطوبت 95 درصدی در فضای کاملا بسته می باشد. لذا اگر قصد خرید دستگاه رطوبت ساز در استان مازندران را دارید می توانید با کارشناسان مه اوران در این خصوص صحبت کرده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

رطوبت ساز در مازندران + پرورش قارچ

رطوبت ساز در مازندران + تولید چای

به طور کلی استان های شمالی مانند مازندران، گیلان، گلستان در تولید چای به لحاظ داشتن قرار گرفتن در مکان جغرافیایی مناسب، شرایط محیطی خوبی برای تولید این محصول دارد.  رطوبت نقش مهمی در روند تولید چای دارد و از عوامل تاثیرگذار بر کیفیت نهایی چای است. میزان این رطوبت پس از برداشت چای باید در میزان مناسب و ثابتی باشد تا برگ چای کیفیت خود را از دست ندهد. همچنین میزان این رطوبت در هنگام خشک کردن برگ چای نیز باید تحت کنترل باشد تا چای طعم خود را حفظ کند و دچار از دست دادن عطر و بو نشود.

رطوبت ساز در مازندران + تولید چای

رطوبت ساز در مازندران + ازمایشگاه های کنترل کیفیت

رطوبت یکی از عوامل مهم در ازمایشگاه است که می تواند تاثیر بسزایی در نتایج ازمایشات داشته باشد. برای مثال ازمایشگاه متالوژی رازی یکی از ازمایشگاه هایی می باشد که در انواع زمینه ها مانند شیمی، پلیمر، مهندسی مواد، مواد نانو و… فعالیت می کند. مرکز متالوژی رازی یکی از مراکز ازمایشگاهی است که از دستگاه رطوبت ساز در مازندران استفاده کرده است. به طور کلی دستگاه رطوبت ساز در ازمایشگاه می تواند علاوه بر حذف الودگی ها و گرد و غبار محیط، بر حفظ نمونه ها در شرایط ایده ال محیطی نیز تاثیرگذار باشد.

رطوبت ساز در مازندران + ازمایشگاه های کنترل کیفیت

در نتیجه رطوبت ساز در ازمایشگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و شما با نصب این دستگاه در ازمایشگاه می توانید از فواید آن بهره مند شوید. اما توجه داشته باشید که کنترل رطوبت در ازمایشگاه، ملزم به نصب یک دستگاه رطوبت سنج نیز می باشد و دستگاه رطوبت ساز تنها وظیفه تامین رطوبت را برعهده دارد.

ممکن است مفید باشد: رطوبت ساز در استان گیلان

رطوبت ساز در مازندران + پخت نان

رطوبت ساز در مازندران می تواند تاثیر مفیدی در تولید نان با کیفیت و خوش طعم داشته باشد. از تاثیرات رطوبت بر خمیر نان می توان به تسریع زمان استراحت و ور امدن خمیر اشاره کرد؛ در صورت استفاده از دستگاه رطوبت ساز در اتاق تخمیر می توان زمان به عمل امدن خمیر را به 15 تا نیم ساعت کاهش داده و فرایند پخت نان را سرعت بخشید.

رطوبت ساز در مازندران + پخت نان

کنترل رطوبت نسبی در پخت نان سبب می شود که نان دارای ساختار نرم و پوک شود؛ همچنین از سنگین شدن آن نیز جلوگیری می کند.

در این مقاله از مه اوران درباره دستگاه رطوبت ساز در مازندران صحبت کردیم. گفتیم مشاغلی که بیشترین استفاده از دستگاه رطوبت ساز را دارند، کدام موارد هستند، به عبارت دیگر دستگاه رطوبت ساز در استان مازندران بیشتر برای چه مواردی استفاده می شود. به طور خلاصه رطوبت ساز در مازندران برای سورتینگ و رنگ اوری میوه، پرورش قارچ، تولید چای، ازمایشگاه ها و پخت نان استفاده می شود و برای هرکدام فواید مختص به خود را دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید و قیمت دستگاه رطوبت ساز می توانید با مشاوران ما از طریق شماره 02191035178 در تماس باشید.

بهترین دستگاه ها را از ما بخواهید

مه آوران اولین و بزرگترین تولید کننده دستگاه رطوبت ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

You cannot copy content of this page

فرم درخواست مشاوره

برای در خواست مشاوره لطفا فرم زیر را پر کنید.