دستگاه بخور سرد و گرم رایحه دار

چکیده محتوای این صفحه

برای بهبود عملکرد سایت امتیاز دهید...

دستگاه بخور سرد و گرم رایحه دار دستگاهی است که به وسیله آن می توانید علاوه بر بخور سرد یا گرم، رایحه های خوش بو را در فضاهای مختلف منتشر کنید.

این مدل دستگاه بخور یکی از مدل های فانتزی دستگاه بخور است که بیشتر برای محیط های کوچکی مانند دفتر کار، اتاق خواب و با هدف ارامش بخشیدن مورد استفاده قرار می گیرد.

تماس بگیرید

دستگاه بخور سرد و گرم  رایحه دار چگونه بخور تولید می کند؟

به طور کلی دستگاه های بخور، دستگاه های الکترونیکی هستند از تکنولوژی التراسونیک یا فراصوت برای تبدیل اب به بخار و تولید رطوبت استفاده می کنند. برای اطلاع از جزییات نحوه تولید رطوبت توسط بخش های مختلف دستگاه با ما همراه باشید.

بخور گرم، با استفاده از یک منبع حرارتی مانند چراغ ال ای دی یا کمپرسور، رایحه‌ها را تبخیر و منتشر می‌کند. بخور گرم می‌تواند به عنوان یک دستگاه آروماتراپی و تنظیم کننده و آرامش بخش اعصاب و روان استفاده شود.

بخور سرد، با استفاده از پیزوهای تعبیه شده در دستگاه تولید شده و از خروجی دستگاه به بیرون منتقل می شود. این بخور سرد برای رطوبت رسانی و اکسیژن رسانی به محیط مورد استفاده قرار می گیرد.

با استفاده از دستگاه بخور، شما می‌توانید رایحه‌های مختلفی مانند اسانس‌های گیاهی، روغن‌های اسانسی، عطرها و روایح طبیعی را در فضا منتشر کنید و برای خود یا دیگران یک فضای آرامش‌بخش و دلپذیر ایجاد کنید.

دستگاه بخور سرد و گرم  رایحه دار چگونه بخور تولید می کند؟

مشاهده محصولات

ویژگی های دستگاه بخور سرد و گرم رایحه دار

دستگاه‌های بخور سرد و گرم رایحه دار معمولاً دارای مخزنی برای ریختن مایعات رایحه‌دار هستند که با تبخیر آن‌ها، بخار با رایحه‌ی مطلوب تولید می‌شود. این دستگاه‌ها می‌توانند با استفاده از روش‌های مختلف، مانند تبخیر آب عطر، اسانس‌ها یا روغن‌های معطر، بخار با رایحه‌های مختلف تولید کنند.

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه‌ها می‌توان به قابلیت تنظیم دما و شدت بخار، تایمر برای تنظیم زمان کارکرد اشاره کرد. این دستگاه‌ها علاوه بر استفاده در منازل، در مکان‌هایی مانند اتاق‌های خواب، اتاق‌های ماساژ، سالن های آرایشی و حتی در مکان‌های عمومی مانند هتل‌ها، رستوران‌ها و داروخانه ها نیز استفاده می‌شوند.

با توجه به اهمیت حفظ رطوبت و تمیزی هوا در محیط‌های مختلف، دستگاه بخور سرد و گرم رایحه دار به عنوان یک وسیله موثر برای بهبود کیفیت هوا و افزایش راحتی و آرامش افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع دستگاه بخور سرد مه اوران

مه اوران دارای سه دستگاه با مصارف خانگی می باشد، دستگاه هایی با کارکرد و ویژگی های تقریبا یکسان اما با ظرفیت تولید رطوبت متفاوت که تفاوت های دستگاه ها در ادامه به صورت کامل شرح داده خواهد شد:

  1. دستگاه بخور diana: دارای یک لوله خروجی رطوبت و 0.6 لیتر مصرف اب
  2. دستگاه بخور me2pr: دارای دو لوله خروجی رطوبت و 1.5 لیتر مصرف اب و قابلیت اتصال به شیر آب
  3. دستگاه بخو me4pr: دارای سه لوله خروجی رطوبت و 2.5 لیتر مصرف اب و قابلیت اتصال به شیر آب

قیمت دستگاه بخور سرد و گرم رایحه دار

قیمت دستگاه بخور سرد و گرم رایحه دار می تواند بسته به مدل و ظرفیت دستگاه متفاوت باشد. هر چقدر ابعاد و ظرفیت دستگاه بیشتر باشد طبیعتا قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند. بهتر است از فروشگاه های معتبر خرید را انجام دهید تا از قیمت مناسب ان اطمینان حاصل نمایید.

دستگاه های رطوبت ساز مه اوران در سه مدل خانگی می توانند برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار گیرند. این دستگاه ها در محدوده قیمتی 3 تا 8 میلیون قرار دارند و شما بسته به میزان ظرفیتی که به رطوبت نیاز دارید می توانید یکی را انتخاب نمایید.

قیمت دستگاه بخور سرد و گرم رایحه دار

خرید دستگاه بخور سرد و گرم رایحه دار

این دستگاه به عنوان یک ابزار حرفه‌ای برای تهیه بخورهای سرد و گرم با رایحه‌های مختلف، بسیار مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد و می‌تواند به عنوان یک ابزار مفید واحد فروش و خدمات به مشتریان باشد. هنگام خرید دستگاه بخور سرد و گرم رایحه دار، به موارد زیر توجه کنید:

  1.  نوع دستگاه: انواع مختلفی از دستگاه های بخور سرد و گرم وجود دارد، از جمله دستگاه های اولتراسونیک که با امواج فراصوت بخار سرد تولید می کند و مدل تبخیری که پس از گرم شدن اب، اب را به صورت بخار به بیرون منتقل می کند؛ دستگاه هایی نیز وجود دارند که هر دو قابلیت را باهم دارا می باشند. در نتیجه شما باید دستگاه را متناسب با نیازهای خود انتخاب نمایید.
  1. ظرفیت مخزن: ظرفیت مخزن دستگاه نیز باید با توجه به اندازه محل استفاده و نیاز به رایحه دار بودن، انتخاب شود. دستگاه های تولید شده توسط مه اوران دارای سه ظرفیت 0.6 لیتری، 1.5 لیتری، 2.5 لیتری می باشند.
  2. قدرت و کارایی دستگاه: مطمئن شوید که دستگاه دارای قدرت و کارایی مناسب برای تولید رایحه دار است و قابلیت تنظیم رطوبت را دارد. دستگاه های مه اوران دارای کلید تنظیم رطوبت در سه سطح کم، متوسط و زیاد می باشد.
  3. کیفیت ساخت: از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته شده بودن دستگاه اطمینان حاصل کنید تا ماندگاری و عمر مفید دستگاه بیشتر باشد. دستگاه های برند مه اوران همگی از a.b.s با کیفیت ساخته شده اند که مقاوم در برابر ضربه و زنگ زدگی می باشد.
  4. قیمت و برند: قیمت دستگاه و برند آن نیز اهمیت دارد. انتخاب برند معتبر و مطمئن شرکتی که گارانتی و خدمات پس از فروش خوبی دارد، مهم است. شرکت مه اوران، 6 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر روی تمامی محصولات خود دارد.
  5. بررسی نظرات کاربران: قبل از خرید، نظرات و تجربیات کاربران دیگر را در مورد دستگاه مورد نظر بررسی کنید تا تصمیم بهتری بگیرید. می توانید اینکار را با استفاده از دنبال کردن فروشگاه مورد نظر در سوشال مدیا انجام دهید. همچنین خواندن نظرات انها در کامنت های سایت نیز بسیار مفید واقع خواهد شد.

برای خرید دستگاه بخور سرد و گرم رایحه دار بهتر است قبل از خرید درباره محصولات و برندهای مختلف تحقیق کنید و ویژگی های انها را بسنجید. سپس قیمت های مختلف فروشگاه های مختلف را با یکدیگر مقایسه نمایید و بهترین دستگاه را از فروشگاه به صورت انلاین یا حضوری خریداری نمایید.

خوشبختانه شرکت بزرگ مه اوران، دارای هر دو نوع خرید انلاین و حضوری می باشد. شما می توانید قبل از خرید محصول، نسبت به استعلام موجودی و قیمت اقدام نمایید، سپس با مراجعه حضوری به کارخانه و ارزیابی محصول نسبت به خرید دستگاه بخور سرد و گرم رایحه دار اقدام نمایید.

در این مقاله از مه اوران تلاش ما بر این بود که شما را با دستگاه بخور سرد و گرم رایحه دار اشنا سازیم. درباره فرایند تولید رطوبت توسط دستگاه، ویژگی های دستگاه، قیمت و نکاتی قبل از خرید دستگاه صحبت شد؛ شما مشتریان گرامی می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، استعلام قیمت و موجودی از طریق شماره تلفن 02191035178 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بهترین دستگاه ها را از ما بخواهید

مه آوران اولین و بزرگترین تولید کننده دستگاه رطوبت ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

You cannot copy content of this page

فرم درخواست مشاوره

برای در خواست مشاوره لطفا فرم زیر را پر کنید.