آیا گذاشتن دستگاه بخور کنار تخت خود مفید است؟

چکیده محتوای این صفحه

برای بهبود عملکرد سایت امتیاز دهید...

آیا گذاشتن دستگاه بخور کنار تخت مفید است؟ حفظ سلامتی یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها در زندگی است. برای حفظ سلامتی باید به تغذیه سالم، ورزش منظم، استراحت کافی، مدیریت استرس و داشتن روابط اجتماعی مثبت توجه کرد. همچنین از مسائلی که در حفظ سلامتی خود باید به آن توجه کنیم میزان خواب کافی و میزان کیفیت آن است. استفاده از دستگاه بخور کنار تخت از عواملی است که می تواند به  افزایش کیفیت خواب شما کمک کند. به این ترتیب می‌توانیم سلامتی خود و دیگران را حفظ کرده و زندگی بهتری را تجربه کنیم. برای اشنایی بیشتر با فواید گذاشتن دستگاه بخور کنار تخت خود با مه اوران همراه باشید.

تماس بگیرید

فواید گذاشتن دستگاه بخور کنار تخت

  1. افزایش رطوبت هوا: دستگاه بخور دستگاهی است که با انتشار رطوبت سرد سبب کاهش دمای محیط و خنک شدن آن می شود. خنک شدن محیط با بخار باعث افزایش رطوبت پوست وهمچنین باز شدن مجاری تنفسی خواهد شد.
  2. کاهش علائم آلرژی: الرژی از جمله مواردی است که دستگاه بخور در اتاق خواب می تواند به کاهش و یا بهبود علائم مرتبط با خشکی هوا کمک کند، از جمله علائمی مانند خشکی گلو، عطسه، سرفه کمک کند.
  3. رفع علائم سرماخوردگی: افزایش رطوبت هوا با استفاده از دستگاه بخور می‌تواند به بهبود علائم سرماخوردگی مانند خشکی و التهاب بینی با مرطوب و نرم کردن مجاری بینی کمک کند.
  4. ارتقای تنفس: رطوبت هوا بالا باعث ارتقای تنفس و خواب بهتر می‌شود و می‌تواند به بهبود مشکلات تنفسی مانند آسم و برونشیت کمک کند. خروپف در شب نیز از مواردی است که می تواند هنگام خواب برای خود و افراد دیگر خانه به شدت ازار دهنده باشد؛ اما دستگاه بخور با افزایش رطوبت می تواند به بهبود آن کمک کند.
  5. ایجاد آرامش و راحتی: به طور کلی هدف از گذاشتن دستگاه بخور کنار تخت خودایجاد ارامش برای افزایش کیفیت خواب است؛ استفاده از دستگاه بخور کنار تخت می‌تواند به ایجاد آرامش و راحتی قبل از خواب کمک کند و به بهبود کیفیت خواب کمک کند.

فواید گذاشتن دستگاه بخور کنار تخت

مشاهده محصولات

انواع دستگاه بخور برای گذاشتن کنار تخت

دستگاه های بخور انواع مختلفی دارند که افراد می توانند در هنگام خواب از انها استفاده کنند. در هنگام خرید دستگاه بخور به متراژ اتاق توجه نمایید و دستگاهی را متناسب با آن تهیه نمایید تا در هنگام گذاشتن دستگاه بخور کنار تخت خود با مشکل مواجه نشوید. به طور کلی دستگاه های سایز کوچک مناسب ترین گزینه برای استفاده در اتاق خواب خود یا نوزاد هستند زیرا این دستگاه ها می توانند بدون آنکه در محیط با افزایش رطوبت بی مورد روبرو شوید، میزان مطلوبی از رطوبت را تولید کنند.

  1. دستگاه بخور الکتریکی: این دستگاه ها دارای یک مخزن آب هستند که با استفاده از انرژی برق شارژ می شوند، و آب را گرم می کنند و بخور تولید می کنند. قابلیت هایی مانند پخش کننده بخار و عطر هستند که به عنوان خوشبو کننده هوا نیز استفاده می شوند.
  2. دستگاه بخور فلزی: این دستگاه ها از جنس فلز ساخته شده اند و معمولا دارای یک دسته هستند که می توان آن را برای جابجایی آسانی بلند کرد.
  3. دستگاه بخور پرتابل: این دستگاه ها کوچک و قابل حمل هستند و می توان آن ها را به هر جایی که می خواهید ببرد. دستگاه بخورهای الکتریکی از جمله دستگاه های قابل حمل هستند که می توان با گرفتن آنها جلوی صورت مورد استفاده قرار گیرند.
  4. دستگاه بخور اسانس: همانطور که از نامش پیداست، می توان در این دستگاه از اسانس برای خوشبو کردن محیط استفاده کرد و محیط ارامی را ایجاد کرد؛ اما مراقب باشید که میزان مناسبی از اسانس را استفاده نمایید تا بوی آن در محیط بیش از اندازه غلیظ نشود.

5.دستگاه رومیزی: مدلهای دیگری از دستگاه بخور در بازار وجود دارند که بسیار سبک، قابل حمل و مناسب گذاشتن دستگاه بخور کنار تخت می باشند؛ به صورت ایستاده استفاده می شوند و در طراحی های گوناگون و متنوع عرضه می شوند. این دستگاه ها اکثرا دارای یک صفحه نمایش ال ای دی برای تایمر هستند.

دستگاه بخور باید چه امکاناتی داشته باشد تا آن را خریداری نماییم؟

دستگاه های بخور ممکن است دارای امکانات متفاوت و مختلفی نسبت به یکدیگر باشند. اما یک دستگاه بخور باید چه امکاناتی داشته باشد تا آن را خریداری نماییم؟

  1. سیستم ایمنی: یک دستگاه بخور باید به گونه ای ساخته شده باشد که علاوه بر روش استفاده آسان اسیبی به افراد یا کودکان نداشته باشد؛ مانند قفل کودک یا سیستم قطع خودکار.
  2. قابلیت تنظیم جریان بخار: قابلیت تنظیم جریان بخار به این معنی است که کاربر می تواند میزان رطوبت خارج شده از دستگاه را تنظیم نمایید.
  3. ظرفیت مخزن: تمامی دستگاه های بخور برای گذاشتن دستگاه بخور کنار تخت دارای مخزن در ظرفیت های مختلف می باشند؛ کاربر می تواند با در نظر گرفتن نیاز خود دستگاهی با ظرفیت معینی را تهیه نماید. لازم به ذکر است که دستگاه های کوچک نیاز به پر کردن مکرر مخزن دارند اما دستگاه با ظرفیت مخزن بیشتر، مدت بیشتری بخار تولید می کند.
  4. قابلیت حمل و نقل:این گزینه زمانی اهمیت پیدا می کند که شما بخواهید دستگاه را در مکان های مختلف استفاده نمایید و آن را به صورت مکرر جابه جا نمایید. در این صورت دستگاه بخور باید از قابلیت حمل و نقل مناسبی برخوردار باشد، مانند وزن سبک و دستگیره های حمل و نقل.
  5. مصرف انرژی: دستگاه بخور باید مصرف انرژی مناسبی داشته باشد تا صرفه اقتصادی بالایی داشته باشد. دستگاه های بخور خانگی معمولا مصرف انرژی بالایی ندارند و حتی برخی از انها به صورت شارژی روشن می شوند.
  6. قابلیت تمیز کردن: دستگاه بخور باید قابلیت تمیز کردن آسان و سریع را داشته باشد تا از آسیب دیدن و نشتی مایع بخاری جلوگیری شود.

دستگاه بخور باید چه امکاناتی داشته باشد تا آن را خریداری نماییم؟

دستگاه بخور خانگی dayana

دستگاه بخور خانگی dayana به دلیل ابعاد کوچک خود کاملا مناسب گذاشتن دستگاه بخور کنار تخت می باشد. همچنین دارای ویژگی های مختلف و بسیاری می باشد که به سبب همین ویژگی ها انتخاب آن را برای اتاق خواب اسان می کند. مانند:

  • محل خروج رطوبت در این دستگاه، بالای آن تعبیه شده است. دستگاه دایانا دارای یک لوله خروجی جهت انتقال رطوبت به بیرون و همچنین قابل تنظیم می باشد.
  • مصرف آب در این دستگاه 0.6 لیتر در ساعت می باشد. به این معنی که این دستگاه می تواند، در یک ساعت 0.6 لیتر آب مصرف نماید.
  • دستگاه قابلیت تنظیم خروجی رطوبت را در سه سطح کم، متوسط و زیاد دارد.
  • دارای سیستم قطع خودکار برای مواقع کمبود آب نیز می باشد.

در مقاله فوق درباره گذاشتن دستگاه بخور کنار تخت خود صحبت کردیم؛ درباره مفاهیمی مانند فواید گذاشتن دستگاه بخور کنار تخت، انواع دستگاه بخور و امکانات انها و همچنین یک مدل دستگاه بخور برای استفاده در منزل معرفی شد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه ها می توانید با شماره 02191035178 تماس حاصل نمایید.

بهترین دستگاه ها را از ما بخواهید

مه آوران اولین و بزرگترین تولید کننده دستگاه رطوبت ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

You cannot copy content of this page

فرم درخواست مشاوره

برای در خواست مشاوره لطفا فرم زیر را پر کنید.