انتخاب بهترین رطوبت ساز و 12 نکته مهم قبل از خرید

چکیده محتوای این صفحه

برای بهبود عملکرد سایت امتیاز دهید...

انتخاب بهترین رطوبت ساز به نوع کار و محیط کاربر بستگی دارد. رطوبت ساز صنعتی مه آوران با طرح‌های مختلف و کاربردهای متنوع، بر اساس به‌روزترین استاندارد و تکنولوژی طراحی ساخته شده است که در تمام صنایع مختلف از قبیل کشاورزی، صنعتی، آزمایشگاه‌ها، سردخانه‌ها و محیط‌های تجاری بزرگ مانند مراکز تجاری پرکاربرد است.

راهنما انتخاب بهترین رطوبت ساز

رطوبت سازهای التراسونیک متراژهای متفاوتی را پوشش می‌دهد. پس حتما قبل ازانتخاب، متراژ مکان خودرا برحسب مترمکعب طبق فرمول زیر به دست بیاورید و بعد از آن وارد وب سایت شرکت مه آوران شوید متراژ مربوط به هردستگاه رادر قسمت توضیحات مشاهده کنید سپس انتخاب و خرید کنید. چنانچه نیاز به مشاوره دقیق‌تری داشتید با شماره تماس 02191035178 ارتباط برقرار کنید تا کارشناسان ما اطلاعات کامل را به شما ارائه دهند.

طول برحسب متر * عرض برحسب متر * ارتفاع برحسب متر = حجم محل شما بر حسب مترمکعب

در صورتی که هر سوالی درمورد انتخاب دستگاه‌های رطوبت ساز داشتید به قسمت مشاوره رایگان اینجا را کلید کرده و پس از پر کردن درخواست خود کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند.

نکات مهم برای انتخاب بهترین رطوبت ساز اولتراسونیک

رطوبت سازها در برندها و کیفیت مختلفی ساخته می‌شوند و هر کدام برای استفاده در مکان خاصی کاربرد دارند، مادر این مقاله سعی کرده‌ایم باگفتن چند نکته مهم، در انتخاب رطوبت ساز مناسب  به شما عزیزان کمک کرده باشیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

1. توجه به تناسب متراژ و مترمکعب محیط و رطوبت مود نیاز

رطوبت سازهای شرکت مه آوران در ظرفیت‌ها و ابعاد مختلفی تولید می‌شود. مدل RP_400 برای مصارف خانگی به‌عنوان رطوبت ساز خانگی و صنعتی کاربرد دارد و برخی مدل‌های دیگر مانند RP_9960 برای استفاده در انبار و سالن‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. هنگام تهیه دستگاه باید با توجه به متراژ محیط و سالن خود، رطوبت ساز مناسب را انتخاب و استفاده کنید.

انتخاب بهترین رطوبت ساز
انتخاب بهترین رطوبت ساز

2. توجه به نوع فعالیت مورد نظر

دستگاه رطوبت ساز در صنایع و مکان‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به گلخانه‌ها، سالن‌های پرورش قارچ، سالن‌های کشت زعفران، آزمایشگاه‌ها، سرد خانه‌ها، هایپرمارکت‌ها اشاره کرد. پس انتخاب بهترین رطوبت ساز برای هر سالن متفاوت است و  مستلزم توجه به فاکتورهای مختلف است.

3. توجه به کیفیت مونتاژ و اتصال قطعات

کیفیت مونتاژ رطوبت ساز

در بهترین رطوبت سازها، قطعات مختلف به‌صورت بهترین شکل و حرفه‌ای به هم متصل و مونتاژ می‌شود. دستگاه‌هایی که به صورت غیر حرفه‌ای مونتاژ می‌شوند، در آینده کارایی لازم را نخواهد داشت و هزینه‌های تعمیر و سرویس را به دنبال خواهد داشت. رطوبت سازهای شرکت مه آوران طبق به‌روزترین استاندارد و تکنولوژی طراحی و مونتاژ می‌شوند.

4. دارا بودن سنسورهای فراصوت

بابه کارگیری بهترین قطعات و تکنولوژی بالا سنسورهای فراصوت در رطوبت سازباعث می‌شود که با هر نوع آب و در هر دمایی میزان دقیق سطح آب را کنترل شود. برای و کسب اطلاعات بیشتر در مورد سنسورهای فراصوت اینجا کلیک کنید.

5. امکان اتصال به آب شهری

این قابلیت برای رطوبت سازهای صنعتی و بزرگ الزامی است و شما را از پر کردن مداوم مخزن دستگاه بی‌نیاز خواهد کرد، پس اگر می‌خواهید بهترین رطوبت سازرا برای استفاده در سالن‌های پرورش قارچ، گلخانه، انبار دارو و سایر مکان‌های بزرگ خریداری کنید، بهتر است به این قابلیت توجه کنید.

6. قابلیت خاموشی خودکار پس از اتمام آب

خاموشی خودکار مانع از خرابی قطعات رطوبت ساز می‌شود، درواقع زمانی که آب داخل مخزن به پایان رسیده باشد، بصورت خودکار برق دستگاه راقطع کرده و مانع ازخرابی پیزو وسایر قطعات خواهد شد. همچنین انتخاب بهترین رطوبت‌ساز از مصرف بیهوده برق جلوگیری می‌کند.

7. قابلیت وصل کنترل رطوبت دیجیتالی اکسترنال

این مورد بخصوص در سالن‌هایی که کارفرما نیازمند کنترل دقیق رطوبت و جلوگیری از هدر رفت انرژی است بسیار مهم است. درصورتی که دستگاه رطوبت ساز شما دارای رطوبت سنج باشد، می‌توانید از آن استفاده کنید در غیر اینصورت باید رطوبت سنج مناسب برای آگاهی از رطوبت محیط تهیه کنید. پس در انتخاب بهترین رطوبت ساز به این مورد توجه کنید.

بیشتر بخوانید: استفاده رطوبت ساز در انبار دارو و 4 مورد استفاده از آن

8. توجه به ویژگی‌های فیزیکی رطوبت ساز

بدنه دستگاه مهمترین فاکتور در انتخاب بهترین رطوبت ساز است، چرا که به‌صورت مستقیم در طول عمر دستگاه موثر بوده و به‌نوعی می‌تواند تعیین کننده‌ی آن باشد. بدنه رطوبت ساز صنعتی شرکت مه آوران تماما از جنس A.B.S است ما در ساخت بدنه این رطوبت سازها از قطعاتی استفاده کردیم که کاملا ضد زنگ باشد تادر برابر بخار تولید شده دچار پوسیدگی نشود.

9. توجه به دیگر دستگاه‌های فعال

تاثیر وجود کولر آبی در تامین رطوبت محیط

به این موضوع باید توجه کنید چه دستگاه‌های دیگری در محیط سالن وجود دارد. برای مثال کولر آبی دستگاهی است که باعث افزایش رطوبت نسبی می‌شود و برعکس کولر گازی باعث خنک شدن هوا و کاهش رطوبت محیط می‌شود. پس قبل ازانتخاب بهترین رطوبت ساز به این مورد هم توجه کنید.

10. توجه به دمای محیط مورد نظر

یکی از کاربردهای دستگاه مه ساز، استفاده از آن در سالن‌های پرورش قارچ است. بهترین فصل برای کاشت این قارچ، تابستان است دمای مناسب برای قارچ گانودرما بین ۲۵ تا ۳۵درجه است و باید دما در این حدود کنترل شود. باتوجه به رویش این قارچ در محیط گرم و مرطوب دستگاه رطوبت ساز شرکت مه آوران در سالن‌های پرورش قارچ به‌راحتی می‌توانند تا رطوبت ۹۵% و هوای لازم رابرای محیط فراهم نمایند.

11. جنس دیوار سالن

همانطور که می‌بینید برای انتخاب بهترین رطوبت ساز به فاکتورهای مختلفی باید توجه کنید اگر شما وقت کافی ندارید پس روی این لینک کلیک کنید. کارشناسان ما شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی می‌کنند، تا بهترین رطوبت ساز را خریداری بفرمایید. در مورد این فاکتور برای مثال گچ رطوبت محیط را کاهش می‌دهد و سیمان باعث افزایش رطوبت می‌شود.

12. دارای گارانتی و خدمات پس از فروش

یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم در انتخاب دستگاه‌های رطوبت ساز توجه به گارانتی دستگاه و معتبر بودن خدمات پس از فروش است. با توجه به اینکه دستگاه‌ها از نوع دستگاه‌های برقی و مکانیکی هستند، نیازمند سرویس‌دهی در بازه‌های زمانی مختلف هستند. بدین ترتیب باید امکان دسترسی به سرویس دهنده‌های معتبر وجود داشته باشد تا کاربر از این رو دچار مشکل نشود.

سخن پایانی

ما در این مقاله خلاصه‌وار به نکات مهمی اشاره کردیم که قبل از خرید بهترین رطوبت ساز حائز اهمیت است که به این نکات توجه کنید. در صورتی که امکان بررسی هرکدام از فاکتورها را نداشتید، پیش از اقدام به خرید، با کارشناسان و مشاوران این حوزه مشورت کنید تا بتوانید بهترین انتخاب رابرای کسب و کار خود انجام دهید. پس بر روی این لینک کلیک کنید و فرم درخواست را پر کنید تا کارشناسان شرکت مه آوران با شما تماس بگیرید و در انتخاب بهترین رطوبت ساز به شما کمک کنند.

بهترین دستگاه ها را از ما بخواهید

مه آوران اولین و بزرگترین تولید کننده دستگاه رطوبت ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

You cannot copy content of this page

فرم درخواست مشاوره

برای در خواست مشاوره لطفا فرم زیر را پر کنید.